Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Tyszowce: 1. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek - Łaszczów o długości 100mb 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 3283L Czartowczyk - Czartowiec

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
    REGON: 95037163700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Tyszowce: 1. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek - Łaszczów o długości 100mb 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 3283L Czartowczyk - Czartowiec
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie dróg na terenie gminy Tyszowce tj.: 1) Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek - Łaszczów o długości 100 mb, 2) Przebudowa drogi powiatowej Nr 3283L Czartowczyk – Czartowiec obejmuje przebudowie odcinka drogi powiatowej nr 3283L Czartowczyk – Czartowiec od km 0+000,00 do km 4+300,00 długości 4,300 km (4300 mb) wmiejscowości Czartowczyk i Czartowiec gm. Tyszowce. Łącznie długość przebudowywanych dróg wynosi 4,400km. Roboty budowlane obejmują również wymianę odwodnienia liniowego na drodze powiatowej nr 3511L Tyszowce - Dobużek – Łaszczów zlokalizowanego w km 0+037,00 w miejscowości Tyszowce. 3.3. Zamawiający wprowadza podział zamówienia na części tj.: 1) Cześć nr 1 roboty drogowe : a) na drodze powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek - Łaszczów Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek - Łaszczów o długości 0,100 km. Zakres robót na tym odcinku obejmuje: roboty przygotowawcze roboty nawierzchniowe oraz roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. b) na drodze powiatowej nr 3283L Czartowczyk - Czartowiec . Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 3283L Czartowczyk - Czartowiec długości 4,300km. Zakres robót na tym odcinku obejmuje: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy z kruszyw, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Część nr 2 wymiana odwodnienia liniowego Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych na drodze powiatowej nr 3511L Tyszowce- Dobużek – Łaszczów, które obejmują wymianę odwodnienia liniowego zlokalizowanego w km 0+037,00 na planie zagospodarowania terenu w miejscowości Tyszowce. Istniejąca konstrukcja drogi posiada nawierzchnię asfaltową szerokości 8,30 m. W stanie istniejącym odwodnienie liniowe przebiega prostopadle do osi jezdni. Długość całkowita wynosi 8,75m a szerokość 0,58m - 2 rzędy korytek z rusztem żeliwnym szerokości po 0,29m równolegle obok siebie. Szerokość w świetle pojedynczego kanału wynosi 20cm, wysokość od dna kanału do góry rusztu zawiera się w przedziale od 25cm na początku kanału do 50cm na końcu kanału przy wlocie do kolektora zapewniając na długości kanału 8,75m spadek ok. 3%. Zakres robót drogowych obejmować będzie : a)Wyrównanie istniejącej krawędzi nawierzchni mineralno- asfaltowej przez odcięcie i wykucie nawierzchni na szerokości po 5cm do głębokości górnej ścianki ławy (10cm) b)Wymontowanie istniejącego odwodnienia liniowego c)Rozbiórka ławy betonowej pod odwodnieniem liniowym d)Wykonanie ławy betonowej z betonu pod odwodnieniem liniowym e)Zamontowanie nowego odwodnienia liniowego f)Uszczelnienie obudowy betonowej i wyrównanie krawędzi nawierzchni betonem asfaltowym. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonaniu robótbudowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, określonych w ust 3.3 dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia. 3.5. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zatrudnienie w w/w warunkach jest zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej przez strony umowy(art. 22§11 Kodeksu pracy). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy określonych w (art. 22§12 Kodeksu pracy). 3.6. W związku z ust. 3.4 Zamawiający: 1) w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W/w oświadczenie wykonawca lub podwykonawca przedłoży zmawiającemu w terminie 5 dni od podpisania umowy. 2) w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań uprawniony jest: a) w trakcie realizacji zamówienia do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w/w czynności w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. b) do nałożenia sankcji z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w związku z realizacją przez Wykonawcę zamówienia - zgodnie § 8 ust. 7 przedmiotowej umowy. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych tj. kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w/w czynności (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Ponadto w przypadku nie przestrzegania w/wsposobu zatrudnienia, zwróci się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.7. Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymóg zatrudnienia na podstawie przepisów prawa pracy dotyczy zarówno wykonawcy, jak i ewentualnych podwykonawców. 3.8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji umowy i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 3.9. Okres rękojmi na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia wynosi minimum 5 lat i liczony jest od daty protokólarnego przekazania przez wykonawcę robót oraz przyjęcia przez zamawiającego jako należycie wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach