Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI – Pakiet I”

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
    REGON: 000529686
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI – Pakiet I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Sędziszów Małopolski zgodnie z zakresem robót wynikającym z Przedmiaru robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (zwany dalej SST). 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 n/w części: CZĘŚĆ I – Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 7380/1 i 7380/2 w miejscowości Zagorzyce Górne Opis robót dla Części I: 1) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – warstwa górna po zagęszczeniu 4 cm – 2 015 m2 2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 1 950 m2 3) Prace wykończeniowe – pobocza z gruntu – 390 m2 CZĘŚĆ II – Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 18 w miejscowości Boreczek (Knieja) Opis robót dla Części II: 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 650 m2 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – warstwa górna 8 cm – 1 007 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 5 cm – 975 m2 4) Wykonanie pobocza tłuczniowego gr. 8 cm - 195 m2 CZĘŚĆ III – Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid.dz. 265 w miejscowości Ruda Opis robót dla Części III: 1) Podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna po zagęszczeniu 5 cm – 1 026 m2 2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 1 797 m2 3) Prace wykończeniowe - pobocza z gruntu - 384 m2 CZĘŚĆ IV - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 2086/2 w miejscowości Zagorzyce Dolne Opis robót dla Części IV: 1) Roboty pomiarowe – wyznaczenie granic ewidencyjnych działki drogowej – 0,21 km 2) Wykonanie odwodnienia liniowego z polimerobetonu – 4 m 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna po zagęszczeniu 5 cm – 247 m2 4) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm – 651 m2 5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm - 640 m2 6) Prace wykończeniowe - pobocza z kruszyw łamanych gr. 8 cm – 67,5 m2 CZĘŚĆ V - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 659 i 667/2 w miejscowości Szkodna (Świerkówka) Opis robót dla Części V: 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1 242 m2 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm – 1 242 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 1 186 m2 4) Prace wykończeniowe - pobocza – materiał z profilowania – 225 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót i SST 4. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 5. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach