Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Sędziszów Małopolski zgodnie z zakresem robót wynikającym z Przedmiarów robót oraz ze Szczegółowych Specyfikacji Technicznych („SST”). 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć n/w CZĘŚCI: CZĘŚĆ I - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 7372 w m. Zagorzyce Górne (Rzeki - Ratajówka) Opis robót dla Części I a) Wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa po zagęszczeniu 5 cm – 142 m2 b) Wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa po zagęszczeniu 5 cm – 1 260 m2 c) Prace wykończeniowe – 288 m2 CZĘŚĆ II - Przebudowa drogi wewnętrznej w Zagorzycach Górnych na dz. nr ewid. 7393 Opis robót dla Części II 1) Roboty przygotowawcze – 640 m2 2) Podbudowa z kruszyw łamanych – 14 cm po zagęszczeniu – 634 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 598 m2 4) Prace wykończeniowe – 84 m2 CZĘŚĆ III - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 7313/2 w m. Zagorzyce Dolne Opis robót dla Części III 1) Roboty przygotowawcze – 855 m2 2) Podbudowa z kruszyw łamanych – 14 cm po zagęszczeniu – 825 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 783,75 m2 4) Prace wykończeniowe – 110 m2 CZĘŚĆ IV - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 934/2 w m. Wolica Ługowa Opis robót dla Części IV 1) Roboty przygotowawcze – 316 m2 2) Podbudowa z kruszyw łamanych – 14 cm po zagęszczeniu – 309,50 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 295,20 m2 4) Prace wykończeniowe (pobocza z kruszywa) – 57,50 m2 CZĘŚĆ V - Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 589/6 i 589/11 w m. Będziemyśl Opis robót dla Części V 1) Roboty przygotowawcze – 1 085,45 m2 2) Podbudowa z kruszyw łamanych – 10 cm po zagęszczeniu – 864,60 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 796,00 m2 4) Prace wykończeniowe w tym: pobocza z kruszywa – 576,40 m2 CZĘŚĆ VI - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 18 w miejscowości Boreczek (Knieja) Opis robót dla Części VI 1) Roboty przygotowawcze – 800 m2 2) Podbudowa z kruszyw łamanych – 10 cm po zagęszczeniu – 700 m2 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 660 m2 4) Prace wykończeniowe - pobocza z kruszywa – 120 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót i SST 4. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 5. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach