Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica: 1. droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres powodziowy) 2. droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres pozostały) 3. ul. Słoneczna w miejscowości Pysznica 4. ul. Kręta w miejscowości Pysznica 5. ul. Graniczna w miejscowości Jastkowice 6. ul. Prosta w miejscowości Jastkowice 7. ul. Borek w miejscowości Kłyżów

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8410004 , fax. 15 8410017
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 15 8410004, fax. 15 8410017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica: 1. droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres powodziowy) 2. droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres pozostały) 3. ul. Słoneczna w miejscowości Pysznica 4. ul. Kręta w miejscowości Pysznica 5. ul. Graniczna w miejscowości Jastkowice 6. ul. Prosta w miejscowości Jastkowice 7. ul. Borek w miejscowości Kłyżów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty drogowe: Zadanie 1 - droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres powodziowy): 1. Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 15cm - 1425,00m2 (poszerzenie) 2. Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża- 4345,00m2 3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15cm po uwałowaniu.- 1425,00m2 (poszerzenie) 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15cm po uwałowaniu.- 4345,00m2 5. Wyrównanie podbudowy tłuczniowej klińcem kamiennym sortowanym o średniej grubości 7cm po uwałowaniu.- 4345,00m2 / 304,15m3 6. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 6cm po uwałowaniu.- 4345,00m2 7. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -4345,00m2. 8. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu.- 4345,00m2 9. Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 285,00m3 10. Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem /2 x 0.50/ obustronnie.- 950,00m2 Zadanie 2 - droga gminna nr 101235R ul. Sportowa w miejscowości Pysznica w km 1+954 - 2+904 (zakres pozostały) 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym + wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0.950km 2. Przepusty rurowe pod drogą - 16,00mb Zadanie 3 - droga wewnętrzna dz. nr ewid. 1847 ul. Słoneczna w m. Pysznica w km 0+000 - 0+375 1. Roboty pomiarowe - 0.375km 2. Mechaniczne wykonanie koryta na gł. 20cm - 45m2(rozjazd) 3. Wykonanie profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża- 1205.00m2 4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15cm - 45.00m2.(rozjazd) 5. Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 1205.00m2/ 289.20m3 6. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 1205.00m2 7. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -1205.00m2 8. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu.- 1205.00m2. 9. Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 75.00m3 10. Regulacja urządzeń obcych - 12szt. 11. Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie.- 375.00m2 12. Montaż znaku B-20 - 2szt. Zadanie 4 - droga wewnętrzna dz. nr ewid. 1929/27 ul. Kręta w miejscowości Pysznica w km 0+000 - 0+099 1. Roboty pomiarowe - 0.099km 2. Mechaniczne wykonanie koryta na gł. 20cm - 52.50m2 3. Wykonanie profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża- 363.00m2 4. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15cm - 52.50m2 5. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8cm- 52.50m2 6. Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 363.00m2/ 43.56m3 7. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 363.00m2 8. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -363.00m2 Zadanie 5 - droga wewnętrzna dz. nr ewid. 3220, 882 ul. Graniczna w miejscowości Jastkowice w km 0+000 - 0+685 1. Roboty pomiarowe - 0.685km 2. Mechaniczne wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża- 2493.50m2 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 2493.50m2/ 299.22m3 4. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 2493.50m2 5. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -2493.50m2 6. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu.- 2493.50m2 7. Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 137.00m3 8. Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie.- 685.00m2 9. Regulacja urządzeń obcych - 16szt Zadanie 6 - droga wewnętrzna dz. nr ewid. 3238 ul. Prosta w miejscowości Jastkowice w km 0+000 - 0+135 1. Roboty pomiarowe - 0.135km 2. Mechaniczne wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża- 405.00m2 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 405.00m2/ 48.60m3 4. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 405.00m2 5. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -405.00m2 6. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu.- 405.00m2 7. Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 27.00m3 8. Regulacja urządzeń obcych - 3szt. 9. Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie.- 135.00m2 Zadanie 7- droga gminna droga gminna nr 101234R ul. Borek w miejscowości Kłyżów w km 0+410 - 1+402 1. Roboty pomiarowe - 0.992km 2. Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 15cm - 362,00m2 (poszerzenie) 3. Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża- 3968,00m2 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15cm po uwałowaniu.- 362,00m2 (poszerzenie) 5. Wyrównanie istniejące podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 3968,00m2 / 476,16m3 6. Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu - 3968,00m2. 7. Skropienie bitumem warstwy wiążącej -3968,00m2 8. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu.- 3968,00m2 9. Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 148,80m3 10. Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem /2 x 0.50/ obustronnie.- 992,00m2. II. Lokalizacja robót: gmina Pysznica w miejscowościach: a) Pysznica ul. Sportowa (działki nr ewidencyjne 2870, 2871, 2814), b) Pysznica ul. Słoneczna (działka nr ewidencyjny 1847), c) Pysznica ul. Kręta (działka nr ewidencyjny 1929/27), d) Jastkowice (działka nr ewidencyjny 3220) i Brandwica (działka nr ewidencyjny 882) ul. Graniczna, e) Jastkowice ul. Prosta (działka nr ewidencyjny 3238), f) Kłyżów ul. Borek (działki nr ewidencyjne 2577, 1941/3). III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają Dokumentacje projektowe, Specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ - załącznik nr 10. IV. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t. ze zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014 r. poz. 121 j.t.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t. ze zmianami). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. V. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą byćw ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót oraz wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. VI. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 186 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. 45.23.32.23-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 11 maja 2015 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony nr RI.I.271.3.2015. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 11.05.2015 r. do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach