Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8410004 , fax. 15 8410017
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 15 8410004, fax. 15 8410017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty drogowe: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 101234R ul. Polna w miejscowości Krzaki w km 0+720-1+220 a) Roboty pomiarowe - 0,500 km b) Mechaniczne wykonanie koryta na gł. 20cm - 600,00m2 c) Wykonanie profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża- 2000.00 m2 d) Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm - 600,00 m2 e) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm- 600,00m2 f) Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12 cm po uwałowaniu - 2000,00m2/ 240,00 m3 g) Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu - 2000,00m2 h) Skropienie bitumem warstwy wiążącej -2000,00 m2 i) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu- 2000,00 m2 j) Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 75,00 m3 k) Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie - 500,00 m2 l) Mechaniczne karczowanie drzew - szt. 11. Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 961/4 ul. Wałowa w miejscowości Brandwica w km 0+000-0+570 a) Roboty pomiarowe - 0,570 km b) Mechaniczne wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża - 1766,00 m2 c) Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12 cm po uwałowaniu- 1766,00m2 / 211,92 m3 d) Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu - 1766,00 m2 e) Skropienie bitumem warstwy wiążącej -1766,00 m2 f) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu - 1766,00 m2 g) Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 85,50 m3 h) Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie - 570,00 m2 Zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1233 ul. Jedności Narodowej w miejscowości Pysznica w km 0+250-0+385 a) Roboty pomiarowe - 0,135 km b) Mechaniczne wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża - 496,00m2 c) Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12 cm po uwałowaniu - 496,00 m2 / 59,52 m3 d) Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu - 496,00 m2 e) Skropienie bitumem warstwy wiążącej - 496,00 m2 f) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu - 496,00 m2 g) Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 27,00 m3 h) Regulacja urządzeń obcych - 6 szt. i) Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie - 135,00 m2 Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1764 ul. Topolowa w miejscowości Pysznica w km 0+080-0+210 a) Roboty pomiarowe - 0,130 km b) Mechaniczne wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża - 390,00 m2 c) Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12 cm po uwałowaniu - 390,00 m2 / 46,80 m3 d) Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu - 390,00 m2 e) Skropienie bitumem warstwy wiążącej -390,00 m2 f) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu - 390,00 m2 g) Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 26,00m3 h) Regulacja urządzeń obcych - 2 szt. i) Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie - 130,00 m2 Zadanie 5 - Remont drogi gminnej w miejscowości Jastkowice ul. Wolności w km 0+000 - 0+236 a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym + wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,236 km b) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych od km 0+000 do km 0+236 - 944,00 m2 c) Wyrównanie istniejącej podbudowy bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym w ilości 50 kg/m2 - 944,00 m2 d) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm od km 0+000 do km 0+236 - 944,00 m2 e) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.- 35,40 m3 f) Plantowanie poboczy ręcznie - rozplantowanie niesortu uprzednio dowiezionego na pobocza wraz z zagęszczeniem walcem statycznym - 35,40 m3 g) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i kanalizacyjnych - 8 sztuk. II. Lokalizacja robót: gmina Pysznica w miejscowościach: a) Krzaki ul. Polna w km 0+720-1+220 (droga gminna nr 101234R) b) Brandwica ul. Wałowa w km 0+000-0+570 (działka nr ewidencyjny 961/4) c) Pysznica ul. Jedności Narodowej w km 0+250-0+385 (działka nr ewidencyjny 1233) d) Pysznica ul. Topolowa w km 0+080-0+210 (działka nr ewidencyjny 1764), e) Jastkowice ul. Wolności w km 0+000 - 0+236 (droga gminna). III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają Dokumentacje projektowe, Specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ - załącznik nr 10. IV. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t. ze zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014 r. poz. 121 j.t.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t. ze zmianami). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. V. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót oraz wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. VI. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 186 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 16 września 2015 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony nr RI.I.271.7.2015. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 16 września 2015 r. do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach