Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz- ulica Grotnicka.

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz- ulica Grotnicka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy Grotnickiej w Zgierzu o długości 918 m, pomiędzy ul. Supraską a ul. Obr. Warszawy wraz z opracowaniem stałej organizacji ruchu, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonym opisem technicznym (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.Zamawiający posiada wymagane prawem zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę (załącznik nr 4). Zamówienie przewidziane jest do realizacji w latach 2019 – 2020, z czego w roku bieżącym należy wykonać chodnik i zjazdy (po parzystej stronie ulicy), natomiast w roku 2020 należy wykonać podbudowę i nawierzchnię jezdni, pobocze, zjazdy (po nieparzystej stronie ulicy), wyniesione przejścia dla pieszych oraz oznakowanie, w tym ograniczenie prędkości zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: A. Roboty w pasie drogowym ul. Grotnickiej przewidziane do wykonania w roku 2019: Chodnik: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok.4 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 15 cm. Krawężniki: betonowe 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Obrzeża: betonowe 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Zjazdy (po parzystej stronie ulicy): - warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok.4 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 20 cm. B. Roboty w pasie drogowym ul. Grotnickiej przewidziane do wykonania w roku 2020: Konstrukcja jezdni: - podbudowa jezdni: dolna warstwa – stabilizacja kruszywa naturalnego spoiwami hydraulicznymi o gr. 25 cm górna warstwa – kruszywo łamane (0-31,5) o gr. 5 cm - nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno – asfaltowych: warstwa ścieralna o gr. 5 cm Zjazdy (po nieparzystej stronie ulicy): - warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, - podsypka piaskowo – cementowa, gr. ok.4 cm, - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 20 cm. Pobocze: - kruszywo łamane 0/31,5 mm, gr. 10 cm. Wyniesione przejścia dla pieszych pełniące funkcję progów zwalniających: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm, łącznej długości 5 m wraz z najazdami, Zieleń: Do obowiązków Wykonawcy należy ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzewów i podszycia w pasie drogowym w przypadku takiej konieczności, ze względu na bezpieczeństwo oraz system korzeniowy kolidujący z elementami drogi. Odwodnienie: Odwodnienie drogi rozwiązane poprzez poprzeczny spływ wód opadowych po powierzchni jezdni i chodników. Oznakowanie: - wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, - wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, zgodnie z wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw transportu – 2 szt. IV. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji w tym z drzewami, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Elementy drogi będące przedmiotem robót należy wysokościowo dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu i sposobu odwodnienia. 4. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 5. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, a także projekt stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 6. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanym zgłoszeniem prowadzenia robót budowlanych. 7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac. 10. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 11. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 12. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 13. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. V. Załączniki: 1. opis techniczny, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót, 4. zgłoszenie wykonania robót budowlanych z dnia 10.04.2019r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty brukarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach