Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ulica Norwida, ulica Reja.

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ulica Norwida, ulica Reja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje kompleksową realizację inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, tj.: 1) przebudowę ulicy Cypriana Kamila Norwida wraz z wlotem skrzyżowania z ul. Bazylijską – w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników; 2) przebudowę ulicy Mikołaja Reja wraz z wlotem skrzyżowania z ul. Bazylijską – w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników; 3) uzupełnienie infrastruktury odwodnienia w ulicy Cypriana Kamila Norwida, 4) doświetlenie skrzyżowania ulic Mikołaja Reja i Bazylijskiej, zgodnie z przedstawionym schematem (załącznik nr 1) oraz programem funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 2). A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji projektowej Dokumentacja wymagana przez Zamawiającego obejmuje m. in.: 1) opracowanie kompletnego projektu budowlanego na budowę drogi, kanalizacji deszczowej oraz doświetlenia skrzyżowania – 5 egzemplarzy w formie papierowej, 2) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do opracowania projektu budowlanego, 3) opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe występują – 5 egzemplarzy w formie papierowej, 4) opracowanie stałej organizacji ruchu, 5) opracowanie STWiORB objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Dz. U. 2013.1129 tj. – 3 egzemplarze w wersji papierowej, 6) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, 7) wersję elektroniczną dokumentacji w formatach edytowalnym i pdf – 1 egzemplarz. B/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: 1) nawierzchni asfaltowej szerokości 5,5 m i długości ok. 460 m, 2) chodników o szerokości 2,0 m – dwustronnych w ciągu ul. Norwida oraz jednostronnych w ciągu ul. Reja, 3) zjazdów indywidualnych, 4) krawężników okalających jezdnię – betonowe na ławie z oporem 15×30 cm, 5) obrzeży wzdłuż krawędzi chodników oraz zjazdów – betonowe na podsypce cementowo - piaskowej 8×30 cm, 6) odcinka kanalizacji deszczowej długości ok. 30 m – włączenie studzienek wpustowych ul. Norwida w kanał deszczowy w ciągu ul. Bazylijskiej, 7) oświetlenia – zakup i montaż dodatkowego wysięgnika lampy na istniejącym słupie oświetleniowym, 8) zieleni – wykonanie trawników, 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia 1) Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, są to m. in.: koszty prób, badań, usunięcia ewentualnych kolizji, regulacji wysokościowych. . 3) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. 4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: wykona badania geologiczne podłoża gruntowego, pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania. Zamawiający ma prawo wielokrotnego wnoszenia uwag. 6) Akceptacja projektu przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za błędy projektowe lub niezgodność projektu ze stanem istniejącym. 7) Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać akceptację projektu przez Zamawiającego oraz uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas robót. 8) Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców, zapewniając im dostęp do posesji. 9) O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10) Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 11) Zamawiający wymaga zakupu i montażu tablic informacyjnych projektowych w liczbie 2 szt. wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga wykonania i umieszczenia 2 szt. tablic pt.: „Zgierz się robi” – na początku i końcu inwestycji, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 13) Planowany okres realizacji inwestycji od dnia podpisania umowy do: a) 30.04.2021 r. dla wykonania dokumentacji projektowej; b) 10.12.2021 r. dla wykonania kanalizacji deszczowej, robót drogowych i elektrycznych; c) 31.01.2022 r. dla wprowadzenia stałej organizacji ruchu. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: – roboty drogowe, – roboty sanitarne, – roboty brukarskie. ZAŁĄCZNIKI: 1) Schemat planowanego zagospodarowania terenu, 2) Program Funkcjonalno – Użytkowy, 3) Mapa sytuacyjno – wysokościowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach