Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Maciejowice

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6832031
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 25 6832031
    REGON: 54432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maciejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Maciejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa dróg na terenie gminy Maciejowice. Postępowanie podzielone jest na trzy części. Część 1. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Podwierzbie. Długość drogi 500 m, szerokość nawierzchni 5 m. Zakres robót: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych 0,5 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej - 2500 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 2500 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową - 80 t - Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg. PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 2500 m2 Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. Część 2. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Przewóz. Długość drogi 340 m, szerokość nawierzchni 4 m. Zakres robót: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych 0,340 km - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z wbudowaniem w nasyp - 94,50 m3 - Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni w gruncie kat. I-IV głębokość 20 cm - 270 m2 - Warstwa odsączająca w korycie zagęszczana mechanicznie o gr. 10 cm - 270 m2 - Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 270 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm- 1462 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 1462 m2 - Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg. PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1394 m2 - Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg. PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1360 m2 - Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm z załadunkiem i wywiezieniem urobku na odkład do 1 cm - 272 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm -272 m2 - Pionowe znaki drogowe A6b, A6c, A7- 3 szt. - Pionowe znaki drogowe-słupki z rur stalowych - 3 szt. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. Część 3. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pogorzelec -etap II Długość drogi 275 m, szerokość nawierzchni 4 m. Zakres robót: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych 0,275 km - Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 1182,50 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 1127,50 m2 - Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg. PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1127,50 m2 - Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg. PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1100,00 m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odległość do 1 km(uzupełnienie poboczy gruntem kat. III-IV) - 13,20 m3 - Podbudowa z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm -220 m2 Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty w niniejszym postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3. Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) - wykonywanie nawierzchni bitumicznych- min. 1 pracownik fizyczny, min. 1 operator maszyn budowlanych. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w pierwszym gatunku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2). Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót metodą kalkulacji uproszczonej, który będzie miał charakter pomocniczy i informacyjny. 3). Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy), 4). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach