Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój Etap II.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa dróg na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój Etap II”, na które składają się zadania: Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 3285, 3020 w m. Lubatowa Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 85mb, szerokość jezdni: 2,70m.  Koryta o głębokości 35 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii V-VI  Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp  Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach  Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm  Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10cm  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza i zjazdy Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 6017/2, 6018/4, 6019/2, 6018/6, 6000/1 położonej w m. Lubatowa. Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 155mb, szerokość jezdni: 2,70m. Zakres robót obejmuje:  Koryta o głębokości 35 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii V-VI w km 0+000-0+155  Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp  Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach  Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm w km 0+000-0+155  Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10cm km 0+000-0+155  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm- w km 0+000-0+155  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm- w km 0+000-0+155  Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza i zjazdy Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 1384/1, 1358 w m. Lubatowa. Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 300mb, szerokość jezdni: 3,00m. Zakres robót obejmuje:  Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp.  Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12cm z wypełnieniem spoin piaskiem.  Koryta o głębokości 35 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV -km 0+000-0+065 i km 0+248-0+300  Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach.  Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm w km 0+000-0+065 i km 0+248-0+300  Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10cm km 0+000-0+065 i km 0+248-0+300  Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm km 0+065-0+248  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych w ilości 2szt.  Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza  Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy  Ścieki z elementów betonowych 50X50X14cm na podsypce cementowo-piaskowej  Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi 60X40X8cm. Zadanie 4. Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 1245/2 w m. Lubatówka Całkowita długość drogi przeznaczonej do przebudowy wynosi: 160mb, szerokość jezdni: 2,60m. Zakres robót obejmuje:  Koryta o głębokości 40 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii V-VI  Oczyszczanie rowu z namułu o grubości 10cm z wyprofilowaniem skarp  Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, lecz z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach  Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10cm  Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm  Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10cm  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm  Wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu ponad 10cm- pobocza  Wyrównanie ręczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową- zjazdy do posesji  Rury HDPE o średnicy 30cm  Ścianki czołowe dla rur o średnicy 30cm przepustów rurowych  Podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 15cm Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie na podstawie kryterium oceny ofert – patrz zapisy ust.14 SIWZ. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach