Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Brześć Kujawski IV Etap - Budowa ciągu komunikacyjnego ul. Zaułek - ul. Nowa w Brześciu Kujawskim o dł. ok. 200 m

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Brześć Kujawski IV Etap - Budowa ciągu komunikacyjnego ul. Zaułek - ul. Nowa w Brześciu Kujawskim o dł. ok. 200 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Brześć Kujawski IV Etap - Budowa ciągu komunikacyjnego ul. Zaułek - ul. Nowa w Brześciu Kujawskim o dł. ok. 200 m Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy ul. Zaułek wraz z budową wpustów kanalizacji deszczowej. W zakresie działek ewidencyjnych nr 243 oraz 244 polegającą na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm, obramowanej krawężnikiem betonowym 15x22. W zakresie działki nr 180/1 zaplanowano wykonanie drogi z kostki betonowej grubości 8 cm, która będzie obramowana krawężnikiem betonowym 15x22. W zakresie działki nr 243 przewiduje się przestawienie istniejącego ogrodzenia o długości 41,7 m. Całkowita wysokość ogrodzenia wynosi 1,5 m. Istniejącą siatkę oraz druty naciągowe należy zdemontować, a słupki o przekroju prostokątnym 4x4 cm przestawić w miejsce wskazane na projekcie zagospodarowania terenu. Rozstaw słupków co 2,5 m należy zabetonować w fundamencie z betonu C16/20. Fundament do słupków należy wykopać o przekroju kwadratowym 40 x 40 cm na głębokość 70 cm. Obecnie nawierzchnia ulicy Zaułek wykonana jest z gruzu betonowego oraz o nawierzchni gruntowej. Z uwagi na duże spadki oraz poprzez spływ wód opadowych nawierzchnia posiada ubytki podłużne oraz poprzeczne. Na terenie działki 244 występuje skanalizowany odcinek rowu, który jest o średnicy 600 mm. Na dalszym odcinku tj. w zakresie działki ewidencyjnej nr 180/1 na przedmiotowym terenie urządzony jest trawnik. Parametry techniczne: "Długość drogi - 198,31 m "Szerokość drogi - od 2,8 do 3 m "Długość projektowanych przykanalików z rur PVC-u 200 mm - 10,45 m "Ilość wpustów deszczowych - 2 szt. "Ilość studni rewizyjnych - 1 szt. "Długość ogrodzenia do przestawienia - 41,7 m Powierzchnie poszczególnych części zagospodarowania terenu: Działka nr 243 oraz 244: "nawierzchnia drogi z kostki betonowej - 289,87 m2 "trawniki 148,10 m2 Działka nr 180/1: "nawierzchnia drogi z kostki betonowej - 300,13 m2 "trawniki - 679,25 m2 Konstrukcje - projektowana nawierzchnia z kostki betonowej: kostka betonowa szara gr. 8 cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm warstwa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 - 22 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 55 cm. Woda opadowa z całości drogi z uwagi na charakterystykę topograficzną terenu oraz na projektowane spadki podłużne i poprzeczne będzie odprowadzana, jak do tej pory, w obrębie pasa drogowego poprzez istniejące oraz projektowane wpusty kanalizacji deszczowej. Następnie woda opadowa z ww. wpustów za pomocą przykanalików odprowadzona będzie do istniejącego kolektora deszczowego. Zakres robót: "rozebranie poszczególnych warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni, "usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów sieci, "budowa i przebudowa urządzeń odwadniających oraz odprowadzających wodę, "wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni, "wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni, "zagospodarowanie zieleni, "inne prace niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, które wynikły z dodatkowych oględzin poprzedzających prace projektowe oraz warunków technicznych gestorów sieci występujących w tym rejonie. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 10.12.2020 r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych. Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach