Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2017-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała w ramach zadania: Zadanie nr 1*:Przebudowa drogi gminnej – ul. Mienicka w Strzeszowie, gm. Wisznia Mała Zadanie nr 2*: Przebudowa ul. Lipowej w miejscowości Ligota Piękna, gm. Wisznia Mała obejmująca: Zadanie nr 1* 1) budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej– ul. Mienicka 2) budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej– ul. Ozorowicka i Mienicka, w rejonie Kościoła, o istniejącej nawierzchni bitumicznej: 3) budowę miejsc postojowych z kostki bazaltowej z odzysku będącej własnością gminy Wisznia Mała, 4) budowę chodników o nawierzchni z kostki bazaltowej z odzysku będącej własnością gminy Wisznia Mała i płytami płomieniowanymi zlokalizowanymi w osi budowanego chodnika – ul. Ozorowicka i Mienicka w rejonie Kościoła, 5) budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej – ul. Mienicka 6) budowę poboczy, 7) budowę kanalizacji deszczowej – ul. Ozorowicka i Mienicka 8) zabezpieczenie istniejących sieci, 9) zagospodarowanie terenów zielonych wraz z obiektami małej infrastruktury, 10) regulację istniejącego uzbrojenia terenu: skrzynek ulicznych, włazów Zadanie nr 2* Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej na istniejącej nawierzchni wykonanej z kruszywa kamiennego w tym m.in.: 1) wykonanie warstwy wyrównawczej 2) wykonanie nawierzchni bitumicznej 3) wykonanie poboczy z kruszywa 4) wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowych 5) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: Zadanie nr 1* 1). Projekt budowlany przebudowy drogi gminnej – ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 2) . Projekt wykonawczy przebudowy drogi gminnej – ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 3). Projekt stałej organizacji ruchu inwestycji drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej w Strzeszowie – ulice Mienicka i Ozorowicka, gm. Wisznia Mała wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 4). Decyzja pozwolenie na budowę nr 166/16 z dnia 15.03.2016r 5). Decyzja pozwolenie wodnoprawne OŚRiL.6341.71.2015 z dnia 22.01.2016r 6). Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST) 7). Operat wodnoprawny dla przebudowy drogi gminnej ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 8) Plan sytuacyjny do realizacji - ETAP II 9) Przekrój konstrukcyjny – ul. Ozorowicka 10). Opinia geotechniczna 11). Przedmiar robót 12). SIWZ z załącznikami Zadanie nr 2* 1) Projekt przebudowy drogi gminnej ul. Lipowa w miejscowości Ligota Piękna gm. Wisznia Mała wykonany przez Adama Oziminę, stanowiący załącznik do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę 2) Projekt organizacji ruchu 3) Przedmiar robót 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) 5) SIWZ z załącznikami UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności przed odpowiednimi organami w sprawie opracowania i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Zamawiający informuje, że organizacja ruchu na czas budowy powinna zapewniać przejezdność drogi. 2). Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci. 3). Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 4). Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności przed odpowiednimi organami w sprawie wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. 5). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą oraz uzyska zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót- dotyczy zadanie nr 1. 6). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo -finansowego. Harmonogram powinien m.in. pokazywać kolejność postępowania, etapowanie robót, czas w jakim wykonawca proponuje wykonać roboty oraz planowany miesięczny przerób. Harmonogram musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia i musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu. Harmonogram każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego. 8). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 9). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 10). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 11). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 12) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach