Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała w ramach zadania: Zadanie nr 1*:Przebudowa drogi gminnej – ul. Mienicka w Strzeszowie, gm. Wisznia Mała Zadanie nr 2*: Przebudowa ul. Lipowej w miejscowości Ligota Piękna, gm. Wisznia Mała obejmująca: Zadanie nr 1* 1) budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej– ul. Mienicka 2) budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej– ul. Ozorowicka i Mienicka, w rejonie Kościoła, o istniejącej nawierzchni bitumicznej: 3) budowę miejsc postojowych z kostki bazaltowej z odzysku będącej własnością gminy Wisznia Mała, 4) budowę chodników o nawierzchni z kostki bazaltowej z odzysku będącej własnością gminy Wisznia Mała i płytami płomieniowanymi zlokalizowanymi w osi budowanego chodnika – ul. Ozorowicka i Mienicka w rejonie Kościoła, 5) budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej – ul. Mienicka 6) budowę poboczy, 7) budowę kanalizacji deszczowej – ul. Ozorowicka i Mienicka 8) zabezpieczenie istniejących sieci, 9) zagospodarowanie terenów zielonych wraz z obiektami małej infrastruktury, 10) regulację istniejącego uzbrojenia terenu: skrzynek ulicznych, włazów Zadanie nr 2* Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej na istniejącej nawierzchni wykonanej z kruszywa kamiennego w tym m.in.: 1) wykonanie warstwy wyrównawczej 2) wykonanie nawierzchni bitumicznej 3) wykonanie poboczy z kruszywa 4) wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowych 5) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: Zadanie nr 1* 1). Projekt budowlany przebudowy drogi gminnej – ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 2) . Projekt wykonawczy przebudowy drogi gminnej – ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 3). Projekt stałej organizacji ruchu inwestycji drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej w Strzeszowie – ulice Mienicka i Ozorowicka, gm. Wisznia Mała wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 4). Decyzja pozwolenie na budowę nr 166/16 z dnia 15.03.2016r 5). Decyzja pozwolenie wodnoprawne OŚRiL.6341.71.2015 z dnia 22.01.2016r 6). Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST) 7). Operat wodnoprawny dla przebudowy drogi gminnej ulicy Mienickiej, Ozorowickiej w Strzeszowie wraz z przebudowa infrastruktury technicznej (podziemnej i naziemnej) wykonany przez: FASYS MOSTY Sp. z o. o. 8) Plan sytuacyjny do realizacji - ETAP II 9) Przekrój konstrukcyjny – ul. Ozorowicka 10). Opinia geotechniczna 11). Przedmiar robót 12). SIWZ z załącznikami Zadanie nr 2* 1) Projekt przebudowy drogi gminnej ul. Lipowa w miejscowości Ligota Piękna gm. Wisznia Mała wykonany przez Adama Oziminę, stanowiący załącznik do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę 2) Projekt organizacji ruchu 3) Przedmiar robót 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) 5) SIWZ z załącznikami UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności przed odpowiednimi organami w sprawie opracowania i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Zamawiający informuje, że organizacja ruchu na czas budowy powinna zapewniać przejezdność drogi. 2). Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci. 3). Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 4). Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności przed odpowiednimi organami w sprawie wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. 5). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą oraz uzyska zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót- dotyczy zadanie nr 1. 6). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo -finansowego. Harmonogram powinien m.in. pokazywać kolejność postępowania, etapowanie robót, czas w jakim wykonawca proponuje wykonać roboty oraz planowany miesięczny przerób. Harmonogram musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia i musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu. Harmonogram każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego. 8). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 9). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 10). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 11). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 12) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 9 000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2: 3 500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 98 9591 0004 2001 0020 0514 0795 z adnotacją: „Wadium – Przebudowa dróg na terenie gm. Wisznia Mała – zadanie nr……” 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał ora kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach