Przetargi.pl
Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2012r.

Nadleśnictwo Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 116
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3731595 , fax. 041 3731545
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 116 116
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3731595, fax. 041 3731545
    REGON: 29002008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2012r. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 23 31 20 - 6 - roboty w zakresie budowy dróg 3.2. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 2 części: Część nr 1: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Krzyżówki, oddz.42-48, długość 2989m Część nr 2: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwach: Krzyżówki i Salachowy Bór, oddz. 41, 40, 56, 55, 54, 53, 52, długość 2697m 3.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają nw załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 3.3.1. Dla części nr 1 a)Załącznik nr 9A do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b)Załącznik nr 10A do SIWZ - Dokumentacja projektowa c)Załącznik nr 11A do SIWZ - Przedmiar robót, 3.3.2. Dla części nr 2 a)Załącznik nr 9B do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b)Załącznik nr 10B do SIWZ - Dokumentacja projektowa c)Załącznik nr 11B do SIWZ - Przedmiar robót, 3.4. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 3.5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 3.6. Obsługa geodezyjna, badanie nośności płytą VSS oraz inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. Wyniki badań nośności płytą VSS z inwentaryzacją pogeodezyjną Wykonawca dołącza do protokołu odbioru robót. 3.7. Materiały z rozbiórki Wykonawca na własny koszt podda odzyskowi lub unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.8.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.9. W zakresie składanej oferty należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trzech egzemplarzach i przekaże 1 egzemplarz Zamawiającemu. 3.10. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 3.11. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.12. W związku z tym, że Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży ofertę z ceną ryczałtową celem prawidłowego przygotowania oferty zamawiający zaleca by Wykonawca dokonał szczegółowej lustracji na gruncie terenu na którym będzie realizował inwestycje, celem przygotowania oferty. 3.13. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie częściowych faktur miesięcznych oraz faktury końcowej. Kwota, na jaką opiewa częściowa faktura miesięczna nie może przekroczyć wartości zawartych na dany miesiąc w harmonogramie rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy. Zamawiający dokona płatności w terminie 21 dni od otrzymania faktury na podstawie protokołów odbioru robót potwierdzających wykonanie zamówienia zgodnie z podpisaną umową. Szczegóły dotyczące rozliczenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 3.14. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 Dz. U. Nr 113, poz.759.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 3.15. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł na każdą część zamówienia osobno. Jeśli wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia to wartość wadium wynosi 20 000,00 zł . 9.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 9.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Końskie Nr rachunku: Nr 88 2030 0045 1110 0000 0180 4370 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium przetargowe na przebudowę dróg 2012, część........ 9.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 9.5 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.6 Wadium ma zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie ma obowiązku załączania oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. 9.8 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Pzp. 9.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach