Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH PRZYCHODZKO I NOWY DWÓR W NADLEŚNICTWIE WOLSZTYN – ETAP III

Nadleśnictwo Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Bohaterów Bielnika
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 842 146 , fax. 683 842 146
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wolsztyn
    ul. Bohaterów Bielnika 29
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 683 842 146, fax. 683 842 146
    REGON: 97003991000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiści prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH PRZYCHODZKO I NOWY DWÓR W NADLEŚNICTWIE WOLSZTYN – ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg leśnych w leśnictwach Przychodzko i Nowy Dwór w Nadleśnictwie Wolsztyn realizowane w ramach etapu III. 2) Zadanie obejmuje: 1. Przebudowa dróg leśnych od km 0+000,00 do km 0+540,00 na działkach nr 760, 771, 783, 785, 786, 787 obręb Nowy Dwór gm. Zbąszyń: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy, d) wykonanie nawierzchni, e) roboty wykończeniowe i dodatkowe. 2. Przebudowa dróg leśnych odcinek II od km 0+500,00 do km 0+901,34 na działkach nr: 770 obręb Nowy Dwór gm. Zbąszyń i 759 obręb Łomnica gm. Zbąszyń wraz z budową placu do składowania drewna w km 0+674,09 do km 0+724,09 a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) odwodnienie korpusu drogowego, d) wykonanie podbudowy, e) wykonanie nawierzchni, roboty wykończeniowe i inne. 3. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ obejmujący: 10.1 – dokumentacja budowlana przebudowy drogi leśnej od km 0+000,00 do km 0+540,00; 10.2 – dokumentacja budowlana przebudowy drogi leśnej odcinek II w km 0+500,00 do km 0+901,34 wraz z budową placu do składowania drewna w km 0+674,09 do km 0+724,09; 10.3 – dokumentacja wykonawcza przebudowy drogi leśnej od km 0+000,00 do km 0+540,00; 10.4 – dokumentacja wykonawcza przebudowy drogi leśnej odcinek II w km 0+500,00 do km 0+901,34 wraz z budową placu do składowania drewna w km 0+674,09 do km 0+724,09, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiOR) (załącznik nr 11 do SIWZ obejmujący: 11.1 STWiOR dla przebudowy drogi leśnej od km 0+000,00 do km 0+540,00; 11.2 – STWiOR dla przebudowy drogi leśnej odcinek II w km 0+500,00 do km 0+901,34 wraz z budową placu do składowania drewna w km 0+674,09 do km 0+724,09) i przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SIWZ obejmujący: 12.1 – przedmiar robót dla przebudowy drogi leśnej od km 0+000,00 do km 0+540,00; 12.2 – przedmiar robót dla przebudowy drogi leśnej odcinek II w km 0+500,00 do km 0+901,34 wraz z budową placu do składowania drewna w km 0+674,09 do km 0+724,09). 3) Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną W chwili obecnej droga spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Szerokość pasa drogowego jest zmienna i oscyluje w granicach 2,1 – 3,6m. Na całej długości trasy występują koleiny. Występowanie w/w ubytku w nawierzchni jest wynikiem osłabienia nośności konstrukcji drogi, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącej drogi istnieją rowy odwadniające (płytkie, chłonne). Przy drodze planuje się budowę placu do składowania drewna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP O/Wolsztyn nr rachunku: 75 1020 4144 0000 6802 0004 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH PRZYCHODZKO I NOWY DWÓR W NADLEŚNICTWIE WOLSZTYN – ETAP III” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie – pokój nr 3 parter. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt III.1.3) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt III.1.2) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca w celu wykazania wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt III.3), na załączniku nr 6 do SIWZ – składnego wraz z ofertą, 2) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w III.3), na Załączniku nr 5 do SIWZ – składnego wraz z ofertą, 3) przedstawienia dokumentów potwierdzających dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego – Wykonawca może wykorzystać przykładowy wzór zobowiązania stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ – składanych wraz z ofertą, 4) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 (1 – 7). Przedmiotowe dokumenty Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3. powyżej . 5. Ponadto oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2. SIWZ– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne oświadczenie potwierdzające o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, określone w pkt 6.1. SIWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 4) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo. 5) Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 7) W treści oferty Wykonawca składa oświadczenie informacyjne wynikające z rozporządzenia RODO (jak w Załączniku nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach