Przetargi.pl
Przebudowa dróg i mostów powiatowych obejmująca 2 zadania: 1.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, 2.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce.

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg i mostów powiatowych obejmująca 2 zadania: 1.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, 2.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, -likwidacja przełomów - 248,00 m2 -ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 174,00 m2 -oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 996,90 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 996,90 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 124,60 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 996,90 m2 -urządzenia odwadniające -demontaż rur Fi 40 cm, z odwiezieniem na bazę PZD w Jaśle ul. Przemysłowa - 23,00 m -ułożenie rur żelbetowych Fi 40 cm na uprzednio ułożonej ławie żwirowej - 23,00 m -obsypanie ułożonych rur pospółką - 1,78 m3 -zasypanie pozostałej części wykopu pospółką zagęszczając materiał warstwami co 20 cm - 5,52 m3 -wykonanie ścianki czołowej na wylocie zarurowanego odcinka - 1 szt. -wykonanie ścianki czołowej na wylocie przepustu fi 60 cm, pod drogą - 1 szt. -wykonanie kompletnej studzienki ściekowej fi 50 cm, gł. do 1,0 mb na zarurowanym odcinku wraz z przykanalikiem fi 20 cm, dł. 1 mb - 1 szt. -wykonanie koryta w obrębie likwidowanego przełomu gł. 10 cm pod krawężnik drogowy -36,00 m -ułożenie w gotowym wykopie ławy betonowej B-10 z opornikiem - 1,26 m3 -ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego ulicznego 15x30 cm - 36,00 m -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 174,00 m2 -oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 50,00 m -oczyszczenie z namułu przepustów pod zjazdami bocznymi o śr. 0,5 m - 10,00 m -uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 105,00 m2 Zadanie nr 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce. -profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 780,00 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 195,00 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 81,25 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 -warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 650,00 m2 -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 195,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł do dnia 26 października 2012 roku, do godz. 10:00. Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł do dnia 26 października 2012 roku, do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 4. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach