Przetargi.pl
Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz – część III

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz – część III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: ul. Kamiennej na odcinku od ul. Witkacego do ul. Boya Żeleńskiego, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączoną dokumentacją techniczną (załączniki nr 1a, 1b), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenie robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę dla całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Przebudowa nawierzchni ul. Kamiennej na odcinku od ul. Witkacego do ul. Boya Żeleńskiego o łącznej długości ok. 340 mb, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej na grubość ok. 3 – 4 cm – ok. 2220 m2, b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni – ok. 2220 m2, c) skropienie nawierzchni mineralno – asfaltowej emulsją asfaltową – ok. 2220 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych AC11 o grubości 4 cm – ok. 2220 m2, e) rozebranie krawężników – ok. 690 m, f) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem, wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 3-4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji – ok. 690 m, g) rozebranie obrzeży – ok. 340 m, h) wykonanie obrzeża betonowego zwykłego 100x30x8 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 410 m, i) wykonanie rozbiórki istniejących chodników o nawierzchni asfaltowej – ok. 620 m2, j) wykonanie przebudowy chodników – ok. 620 m2 Konstrukcja chodnika: kostka brukowa szara gr. 6 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, k) wykonanie rozbiórki istniejących zjazdów o nawierzchni asfaltowej i betonowej – ok. 175 m2, l) wykonanie przebudowy zjazdów – ok. 175 m2, Konstrukcja zjazdów: kostka brukowa czerwona gr. 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm. Od strony posesji chodniki i zjazdy zakończyć obrzeżem betonowym, m) remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej na skrzyżowaniu ul. Kamiennej z ul. Witkacego – ok. 4 m2. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów deszczowych, studzienek telekomunikacyjnych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wysokość nowowykonanej nawierzchni nie powinna znacząco odbiegać od wysokości istniejącej nawierzchni, przy czym należy zachować odpowiednie spadki w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych. 4. Nowowykonaną nawierzchnię z istniejącą nawierzchnią utwardzoną należy połączyć na dotychczasowym poziomie. 5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 6. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni winien być przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasto Zgierz. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczenia destruktu. 7. Krawężniki z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca odtworzy tereny zielone, które ulegną zniszczeniu w wyniku robót. 9. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót dla wszystkich odcinków ulic będących przedmiotem zamówienia, a także docelowo projekty stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny, w tym na ul. Kamiennej, należy uwzględnić wykonanie urządzeń uspokojenia ruchu w postaci szykan dla uzyskania efektu „esowania jezdni” – minimum 4 urządzenia (przykład wskazano w załączniku 1b). 10. Projekty organizacji ruchu winny zostać w pierwszej kolejności uzgodnione z Zamawiającym. 11. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie pasa drogowego. Ulica Kamienna jest drogą gminną. 12. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowych ulic. 13. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie planuje wykonanie przebudowy sieci gazowej wraz z przełączeniami w ul. Kamiennej. Prace będą prowadzone po stronie północnej poza jezdnią oraz metodą przewiertu dla przyłączy. W przypadku pokrywania się terminów realizacji prac, należy zachować optymalną koordynację. 14. W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia prac przez pozostałych gestorów sieci na bieżąco będą prowadzone ustalenia z Wykonawcą, tak aby realizacja inwestycji przebiegała w sposób sprawny i skoordynowany, z jak najmniejszymi ograniczeniami dla frontu robót. 15. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 16. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. C/ Załączniki: 1a,b. Dokumentacja techniczna 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Przedmiar robót UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty brukarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach