Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych – wykonanie 6 odcinków nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych – wykonanie 6 odcinków nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie 6 odcinków nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: 1) Część nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje drogi z REJONU 1: a) Przebudowa drogi gminnej w Mirachowie, ul. Borowa, dz. 431 i 692/6 – ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 200 m, szer. 3,5 m), b) Przebudowa drogi gminnej w Pomieczyńskiej Hucie, dz. 63– ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 100 m, szer. 4 m), c) Przebudowa drogi gminnej w Brodnicy Dolnej, dz. 413 i 549/2 – ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 100 m, szer. 3,0-3,4 m) oraz nawierzchni z płyt YOMB (dł. 61,5 m, szer. 3 m), d) Przebudowa drogi gminnej w Głusinie, dz. 24, 230– ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 140 m, szer. 4 m). 2) Część nr 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Mezowie, ul. Jeziorna, dz. 311 – ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 496 m, szer. 3-5 m) oraz przełożenie istniejącej nawierzchni z płyt YOMB (dł. 394,3 m, dł. 3 m), 3) Część nr 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Prokowie, ul. Rybacka, dz. 311 – ułożenie nawierzchni bitumicznej (dł. 373,85 m, szer. 3 m). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: uproszczone dokumentacje projektowe, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót. 4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1) na Część nr 1 - 3.000,00 zł, 2) na Część nr 2 – 5.000,00 zł, 3) na Część nr 3 – 2.000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach