Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubiechowo, gmina Karlino

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubiechowo, gmina Karlino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową w tym m.in.: 4.3.1 Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Lubiechowo a) Roboty drogowe na odcinkach: odc. A od km 0+108,50 do km 0+407,50; odc. B; odc. D; odc. E; odc. G; odc. H; odc. I; odc. F -roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie ław betonowych, krawężników betonowych najazdowych i wystających oraz obrzeży betonowych, - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej - odcinki: A; B; D; E; G; I, - wykonanie jezdni o nawierzchni kamiennej - odcinek H, - odtworzenie nawierzchni na odcinku F po wykonaniu oświetlenia drogowego, - wykonanie zabruku przy zatoce autobusowej z kostki kamiennej o wysokości 17cm, - wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki betonowej brukowej prostokątnej o wym. 20x10x8 cm - kolor szarego, - wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej prostokątnej o wym. 20x10x8 cm - koloru czerwonego, - wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej brukowe prostokątnej o wym. 20x10x8 cm- kolor szarego, - wykonanie miejsc postojowych (parkingów) o nawierzchni z kostki betonowej brukowe prostokątnej o wym. 20x10x8 cm- kolor szarego, - wykonanie terenów zielonych, - regulacja istniejącej infrastruktury (kratki, włazy, zawory, studzienki), - elementy zabezpieczenia ruchu drogowego: lustra - 3szt., poręcze ochronne - 40m, progi zwalniające - 3szt., elementy odblaskowe na jezdni - 36m, - stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome. b) Kanalizacja deszczowa na odcinkach: odc. A od studni D35 z wpustami W3 i W4 do studni D11 z wpustem W10; odc. B ; odc. D; odc. E; odc. G; odc. H; odc. I; odc. F od studni D5 6 metrów w stronę studni D30 poza krawędź jezdni z wstawieniem korka; odc. od studni D3A do wylotu do rowy WL - roboty pomiarowe, - roboty ziemne i rozbiórkowe związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej jezdni, zjazdów, chodników, - wykonanie odwodnienia: sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi, studniami, - wykonanie odcinka kan. deszczowej od D3A do wylotu do rowu WL, - odtworzenie nawierzchni na odcinku F od km 0+000,00 do km 0+040,00 po wykonaniu kan. deszczowej, - uporządkowanie terenu, - wykonanie prób szczelności instalacji kanalizacji deszczowej, c) Oświetlenie drogowe na odcinkach wg schematu ideowego załącznik nr 12 w SIWZ: odc. A ; odc. B; odc. D; odc. E; odc. G; odc. H; odc. I; odc. F - roboty pomiarowe, - rozebranie nawierzchni asfaltowej, - wykonanie wykopów liniowych, - ułożenie kabli zasilających, - ułożenie kabli pod drogami - przecisk, - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8m i 6m, - montaż opraw oświetleniowych ledowych, - podłączenie przewodów, - odtworzenie nawierzchni na odcinku F po wykonaniu oświetlenia drogowego, - uporządkowanie terenu, - pomiary i badania instalacji, d) Kanalizacja teletechniczna: - roboty pomiarowe, - wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych, - ułożenie rur i studni kablowych w wykopie, - zasypanie wykopu, - uporządkowanie terenu, - pomiary i badania instalacji. Uwaga: Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić harmonogram realizacji robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z wytycznymi Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. 4.3.2 Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnej z ZUDP zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Białogardzie. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5. Dodatkowe uwagi: Przed złożeniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w terenie. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 26.05.2014 r. Początek spotkania o godz.: 10:00 przy świetlicy wiejskiej w Lubiechowie. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół zawierający wyjaśnienia udzielone Wykonawcom podczas jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach