Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących dróg gminnych wewnętrznych: 1) drogi gminnej, wewnętrznej na działce nr 31/42 w Jonkowie (na Pl. 650-Lecia Jonkowa), 2) drogi gminnej, wewnętrznej wraz z przebudową chodnika na działce nr 138/1 - ul. Spacerowa w Jonkowie. 2. Zakres zamówienia: 1) Przebudowa drogi na dz. 31/42 znajdującej się na Pl. 650-Lecia Jonkowa obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - w tym robót pomiarowych, - wykonanie robót rozbiórkowych - w tym: rozbiórki i wywozu starych krawężników betonowych, - wykonanie robót ziemnych - w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - ustawienie nowych krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm - 178 m, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni, - wykonanie robót towarzyszących - w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej - szt. 1. - opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 2) Przebudowa drogi o powierzchni 766 m2 oraz wykonanie chodnika z prostokątnej kostki betonowej gr. 8 cm - 340 m2 na działce Nr 138/1 obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - w tym robót pomiarowych. - wykonanie robót ziemnych - w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika, oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża. - ustawienie nowych obrzeży betonowych 100x30x8 cm, krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm (165 m) i krawężników wjazdowych 100x22x15 cm (30,0 m). - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na chodniku, - roboty odwodnieniowe, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na zjazdach indywidualnych przechodzących przez chodnik, - wykonanie robót towarzyszących - w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej szt. 5, plantowanie i obsianie trawą terenu przylegającego do obszaru inwestycji. - opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. [Zamówienie nie obejmuje robót rozbiórkowych - zdjęcia płyt drogowych, krawężników, obrzeży oraz chodnika. Roboty rozbiórkowe wykona Zamawiający we własnym zakresie, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. 3. Zakres zamówienia określony w ust. 3 obejmuje również: 1) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót. 2) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej - 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf. 3) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia. 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp. 5. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 290.). 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie część/części (zakresu) zamówienia, której/których wykonanie powierzy podwykonawcy/com. 9. Rękojmia i gwarancja: 1) Zamawiający wymaga, by gwarancja liczona od dnia protokolarnego pozytywnego ostatecznego odbioru robót wynosiła: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. 2) Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 3) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia przez okres min. 36 miesięcy licząc od daty pozytywnego ostatecznego odbioru całości zamówienia. b) reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia. c) wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z dokumentami składanymi przy odbiorze końcowym. Treść wymaganego dokumentu gwarancyjnego zgodnie ze wzorem - Załącznik Nr 1a Instrukcji dla Wykonawców. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania przez przedstawicieli Zamawiającego. 3) Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 143c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, biorącym udział w realizacji zamówienia lub złożenie pisemnego oświadczenia, że przy realizacji zamówienia Wykonawca nie zawierał żadnych umów z podwykonawcami. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktury. 5) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych - wypłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie w PLN. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Sposób rozliczenia i zapłaty za realizację zamówienia, określone zostały w Załączniku nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 18.04.2016 r. wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16, I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jonkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach