Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w zakresie budowy oświetlenia ulicznego

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    Mszczonowska 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, , fax. 227 298 175
    REGON: 13269195000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w zakresie budowy oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1) Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego - Rusiec, ul. Cicha; 2) Część nr 2: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Urzut, ul. Łączna; 3) Część nr 3: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego - Strzeniówka ul. Macierzanki; 4) Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Parole, ul. Mrokowska; 5) Część nr 5: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego –Walendów, ul. Tataraków; 6) Część nr 6: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Wolica, ul. Złotego Kłosa; 7) Część nr 7: Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego-Kajetany, ul. Zacisze, Wola Krakowiańska, ul. Przytulna (uzupełnienie) i ul. Alei Brzóz. 2. Branża elektryczna: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Rusiec, ul. Cicha, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 838 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 2) Część nr 2: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego-Urzut, ul. Łączna, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 314 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 3) Część nr 3: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego - Strzeniówka, ul. Macierzanki, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 336 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 4) Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Parole, ul. Mrokowska, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 882 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 5) Część nr 5: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Walendów, ul. Tataraków, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 310 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Część nr 6: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego – Wolica, ul. Złotego Kłosa, obejmująca budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 234 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową; 7) Część nr 7: Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego- Kajetany, ul. Zacisze, Wola Krakowiańska, ul. Przytulna (uzupełnienie) i ul. Alei Brzóz, obejmująca zaprojektowanie i budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x25 mm2, ułożonym w gruncie o długości ok. 570 mb, w tym: ul. Zacisze Kajetany - 290 mb; Wola Krakowiańska ul. Przytulna (uzupełnienie) – 140 mb, Wola Krakowiańska, ul. Aleja Brzóz -140 mb; wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. 3a. Warunki ogólne dla Części nr 1 do nr 6 1) Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich robót, a w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych wg projektu budowlano – wykonawczego; b) połączenie z istniejącą siecią elektroenergetyczną – pod nadzorem przedstawiciela PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Pruszków oraz przygotowanie dokumentów do sprawdzenia przez PGE Dystrybucja S.A. wykonanych robót. 2) Poza zakresem określonym w pkt 1 Wykonawca zapewni we własnym zakresie: a) kompleksową obsługę geodezyjną, b) teren pod zaplecze budowy, c) teren pod tymczasowe składowanie nadmiaru urobku, d) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba), e) wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, f) pomiary elektryczne rezystancji izolacji przewodów roboczych linii oświetleniowej, uziemień ochronnych oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, g) zabezpieczenia na skrzyżowaniach z innymi urządzeniami uzbrojenia podziemnego, h) uzyskanie od właścicieli danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi protokołów odbioru wykonanych zabezpieczeń, i) badania materiałów, na które nie ustawiono PN, badania zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu końcowego odbioru robót, j) dostęp do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, k) wykonanie prac związanych z budową kabli energetycznych w ziemi ręcznie lub bezrozkopowo - przeciskiem, l) odbudowę nawierzchni i terenów przylegających, zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, m) ciągły dojazd do posesji i dostęp do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, n) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano – wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, o) szkice zabezpieczenia robót w pasie drogowym dróg gminnych, p) urządzenie do wykonywania przecisków, 3) Kierownika Budowy zobowiązuje się do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie przed przystąpieniem do robót na podstawie zamieszczonych informacji w projektach budowlano – wykonawczych; 4) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo – finansowy i przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. Wykonywanie prac będzie następowało zgodnie z etapami wyszczególnionymi w tym harmonogramie. 5) Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót budowlanych sporządzi 2 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 2 egzemplarzach. 3b. Warunki ogólne dla Części nr 7 1) Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich robót, a w szczególności: a) projektów budowlano – wykonawczych z uzgodnieniem układu pomiarowego w PGE Dystrybucja S.A. oraz wykonania robót wg projektów budowlano – wykonawczych, b) połączenia z istniejącą siecią elektroenergetyczną – pod nadzorem przedstawiciela PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna oraz przygotowanie dokumentów do sprawdzenia przez PGE Dystrybucja S.A. wykonanych robót. 2) Poza zakresem określonym w pkt 1 Wykonawca zapewni we własnym zakresie: a) kompleksową obsługę geodezyjną, b) teren pod zaplecze budowy, c) teren pod tymczasowe składowanie nadmiaru urobku, d) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba), e) wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, f) pomiary elektryczne rezystancji izolacji przewodów roboczych linii oświetleniowej, uziemień ochronnych oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, g) zabezpieczenia na skrzyżowaniach z innymi urządzeniami uzbrojenia podziemnego, h) uzyskanie od właścicieli danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi protokołów odbioru wykonanych zabezpieczeń, i) badania materiałów, na które nie ustawiono PN, badania zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu końcowego odbioru robót, j) dostęp do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, k) wykonanie prac związanych z budową kabli energetycznych w ziemi ręcznie lub bezrozkopowo - przeciskiem, l) odbudowę nawierzchni i terenów przylegających, zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, m) ciągły dojazd do posesji i dostęp do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, n) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano – wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, o) szkice zabezpieczenia robót w pasie drogowym dróg gminnych, p) urządzenie do wykonywania przecisków, 3) Kierownika Budowy zobowiązuje się do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie przed przystąpieniem do robót na podstawie zamieszczonych informacji w projektach budowlano – wykonawczych; 4) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo – finansowy i przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. Wykonywanie prac będzie następowało zgodnie z etapami wyszczególnionymi w tym harmonogramie. 5) Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót budowlanych sporządzi 2 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 2 egzemplarzach. 4. Wykonawca udzieli minimum – 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty końcowego odbioru robót. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (oddzielnie na każdą część). 6. Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne: Ilekroć w treści niniejszej SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Wykonawca przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym prace budowlane związane z wykonywaniem wykopów pod kable i słupy oświetleniowe, prace montażowe słupów oświetleniowych. 1) Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia na umowę o pracę minimum dwóch osób, wykonujących ww. prace, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty; 2) Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL, itp.) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób, w tym: a) dokumenty, o których mowa w pkt 1, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), 4) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnianie osób wykonujących czynności określone w ust. 7, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy, 6) Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w pkt 1) – 5) Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek, 7) W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 8) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w ust. 7, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami pkt. 1-7 niniejszego ustępu na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta na całość zamówienia (tj. Części 1-7) musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.200,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy, dwieście złotych), w tym: 1) Część nr 1 – w kwocie 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych); 2) Część nr 2 – w kwocie 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych); 3) Część nr 3 – w kwocie 1.400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc, czterysta złotych); 4) Część nr 4 – w kwocie 3.500,00 złotych (słownie: trzy tysiące, pięćset złotych); 5) Część nr 5 – w kwocie 1.400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc, czterysta złotych); 6) Część nr 6 – w kwocie 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych); 7) Część nr 7 – w kwocie 1.400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc, czterysta złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr konta: 36 8002 0004 0050 0193 2030 0009 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty /dowody/ bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie najwyżej oceniona każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy. 3. Zawartość oferty - kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia złożone powinny być przez każdego z Wykonawców); 3) dowód wniesienia wadium, w przypadku innej formy niż pieniężna; 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy; 6) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach