Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej (104242B), ulicy Sobieskiego (104253B) i ulicy Pawełki (104260B)

Urząd Miejski w Szczuczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac Tysiąclecia 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2735080 , fax. 086 2735081
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczuczynie
    Plac Tysiąclecia 23 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 086 2735080, fax. 086 2735081
    REGON: 00053006300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej (104242B), ulicy Sobieskiego (104253B) i ulicy Pawełki (104260B)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej, ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki. Zakresem opracowania jest przebudowa ulicy Krzywej oraz odcinka ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki w Szczuczynie. Rozwiązania projektowe dla klasy drogi lokalnej przewidują wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR-2 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni bitumicznej. Istniejąca nawierzchnia będzie wyrównana lub wzmocniona mieszanką mineralno-asfaltową. Szerokość jezdni na ulicy Krzywej będzie wynosić od 6m do 7m, a szerokość chodników od 1,2m do 2,2m. Szerokość jezdni na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki będzie wynosić od 6m do 11m, a szerokość chodnika będzie wynosić od 1,8m do 3m. Przebudowa ulicy Krzywej będzie polegała na rozbiórce istniejących krawężników i chodników, na poprawieniu odwodnienia ulicy poprzez wykonanie remontu istniejących studzienek ściekowych, na wykonaniu lokalnego frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonaniu podbudowy na poszerzeniu jezdni z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego, na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką mineralno-asfaltową, ułożeniu warstwy jezdnej z betonu asfaltowego, wykonaniu chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą, wykonaniu nawierzchni wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej szarej. Przebudowa części ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki od skrzyżowania z ulicą Wąsoską do skrzyżowania z ulicą Majewskiego będzie polegała na rozbiórce istniejących krawężników i chodników, na poprawieniu odwodnienia ulicy poprzez wykonanie remontu istniejących studzienek ściekowych, na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką mineralno-asfaltową, na ułożeniu warstwy jezdnej z betonu asfaltowego, na wykonaniu chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą, wykonaniu nawierzchni wjazdów z betonu asfaltowego. Zaprojektowano na ulicy Krzywej trzy łuki poziome o następujących parametrach: W1 = 0+023,5 ;a=3,7g ;R =400m; T =11,63m; Ł=23,24m; z=0,17m W2 = 0+135,8 ;a=4,5g ;R =300m; T =10,61m; Ł=21,20m; z=0,19m W3 = 0+168,0 ;a=47,8g ;R =25m; T =9,85m; Ł=18,78m; z=1,87m Zaprojektowano na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki dwa łuki poziome o następujących parametrach: W1 = 0+005,5 ;a=3,5g; R =200m; T= 5,50m; Ł=11,00m; z=0,08m W2 = 0+050,1;a=70,7g; R =10m; T =6,20m; Ł=11,10m; z=1,77m Profil podłużny Zachowano niweletę istniejących ulic zwiększając rzędne terenu od 6cm do 12cm w celu wykonania wyrównania poprzecznego mieszankami mineralno-asfaltowymi oraz ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Na ulicy Krzywej wykonano lokalne wyrównania podłużne przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej w celu poprawienia odwodnienia jezdni. Zaprojektowano następujące spadki podłużne na projektowanych drogach gminnych: - na ulicy Krzywej od 0,3% do 1,2%, - na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki 1,2%. Przekroje normalne Ulica Krzywa a- szerokość jezdni: - w km 0+000÷0+011,87 przejście z szerokości 10m na 6m - w km 0+011,87÷0+113,17 szerokość 6m - w km 0+113,17÷0+125,17 przejście z szerokości 6m na 6,5m - w km 0+125,17÷0+146,37 szerokość 6,5m - w km 0+146,37÷0+158,11 przejście z szerokości 6,5m na 7m - w km 0+158,11÷0+218 szerokość 7m - w km 0+218÷0+220 przejście z szerokości 7m na 7,5m b- spadki poprzeczne jezdni - w km 0+000÷0+011,87 przejście ze spadku daszkowego 0,5%/1% na 2%/2% - w km 0+011,87÷0+218 daszkowy 2%/2% - w km 0+218÷0+220 przejście z daszkowego 2%/2% na 2%/1,5% c- szerokość chodników od 1,2m do 2,2m, d- spadek poprzeczny chodników 2% w stronę jezdni. Odcinek ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki a szerokość jezdni: - w km 0+000÷0+040 przejście z szerokości 6m na 11m - w km 0+040÷0+055 przejście z szerokości 11m na 10m b spadki poprzeczne jezdni - w km 0+000÷0+030 spadek daszkowy 2%/2% - w km 0+030÷0+046 przejście z spadku daszkowego na jednostronny 1% - w km 0+046÷0+055 spadek jednostronny 1% w lewo c szerokość chodników od 1,8m do 3m, d spadek poprzeczny chodników 2% w stronę jezdni. Konstrukcja i technologia nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni na ulicach: a- na ulicy Krzywej, na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki oraz na zjazdach bitumicznych dla kategorii ruchu KR-2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - istniejąca nawierzchnia bitumiczna grubości średniej 6cm, - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego o średniej grubości 25cm. b- na ulicy Krzywej na poszerzeniu jezdni w km 0+015÷0+065; 0+155÷0+165 po stronie lewej dla kategorii ruchu KR-2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - górna warstwa podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm o grubości 6cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm. c- na skrzyżowaniu ulicy Krzywej z ulicą Przelotną oraz na skrzyżowaniu odcinka ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki z ulicą Nadstawną dla kategorii ruchu KR-1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - istniejąca podbudowa brukowa. Skrzyżowania i zjazdy bitumiczne Na ulicy Krzywej zaprojektowano następujące skrzyżowania z ulicami i drogami bocznymi : - na początku odcinka w km 0+000 dojazd do skrzyżowania z drogą krajową nr 61 ulica Kilińskiego, pozostawiono łuk wyokrąglający na skrzyżowaniu po stronie prawej 6m, - w km 0+167,5 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Przelotną, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 8m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 3m i 4m, - na końcu odcinka w km 0+220 dojazd do skrzyżowania z ulicą Plac Tysiąclecia i z drogą dojazdową z kostki brukowej przy gimnazjum, zaprojektowano łuk wyokrąglający na drodze dojazdowej 3m. Na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki zaprojektowano następujące skrzyżowania z ulicami oraz zjazdy bitumiczne: - w km 0+005,5 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Sobieskiego, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 14m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 3m i 10m, - w km 0+007,5 po stronie lewej skrzyżowanie z ulicą Nadstawną, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 6m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 4m i 5m, - w km 0+027,5 po stronie prawej zjazd bitumiczny na przystanek autobusowy, zjazd na długości 3,5m, szerokość zjazdu 18m, zjazd od strony jezdni obramowany krawężnikiem betonowym zjazdowym o wymiarach 22x20cm, - w km 0+042 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Pawełki ze zjazdem bitumicznym na zatokę postojową, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 12m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 4m i 7m. Chodniki, zatoki i zjazdy bramowe - na ulicy Krzywej Zaprojektowano chodnik w km 0+000÷0+220 z obu stron jezdni z kostki brukowej grafitowej z opaską żółtą na podsypce cementowo-piaskowej. Szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 1,2m do 2,2m. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej B-10 z oporem, a od strony posesji obrzeżem betonowym 20x6cm, fundamentem ogrodzenia lub elewacją budynku. Zaprojektowano zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej w km 0+002L; 0+018,5L; 0+020,5P; 0+038,5L; 0+048,5P; 0+052L; 0+069,5P; 0+082P; 0+086,5L; 0+096,5P; 0+101,5L; 0+117P; 0+130,5P; 0+142,5L; 0+166,5L; 0+177,5L; 0+196,5L;. Od strony posesji zjazdy będą obramowane krawężnikiem betonowym o wymiarach 22x15cm na ławie betonowej. W obrębie przejść dla pieszych należy zastosować krawężnik zaniżony 22x20cm. - na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki Zaprojektowano chodnik w km 0+000÷0+055 po obu stronach z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej B 10 z oporem, a od strony posesji obrzeżem betonowym 20x6cm lub fundamentem ogrodzenia. Szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 1,8m do 3m. W obrębie przejść dla pieszych należy zastosować krawężnik zaniżony 22x20cm. Odwodnienie Na całym odcinku zachowano powierzchniowy spływ wód opadowych z odprowadzeniem do istniejących studzienek ściekowych oraz na przyległy teren. Istniejące studzienki ściekowe na ulicy Krzywej w ilości 3 sztuk oraz na ulicy Pawełki w ilości 3 sztuk należy wyremontować i wyregulować do projektowanej wysokości warstwy ścieralnej. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY materiały do wbudowania w następujących ilościach i asortymentach. 1 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm 382m 2 krawężnik betonowy o wym. 22x20cm 142m 3 krawężnik betonowy o wym. 22x15cm 100m 4 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm (skos lewy) 24m 5 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm (skos prawy) 24m 6 obrzeże betonowe o wym. 20x6cm 122m 7 kostka brukowa betonowa grafitowa o grub. 6cm 660m2 8 kostka brukowa betonowa żółta o grub. 6cm 164m2 9 kostka brukowa betonowa szara o grub. 8cm 192m2 Materiały składowane będą na placu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Szczuczynie przy ulicy Sienkiewicza 1. Koszt załadunku, przewozu i rozładunku na miejsce spoczywa na WYKONAWCY. W dniu przekazania placu budowy ww materiały zostaną protokolarnie przekazane WYKONAWCY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczuczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach