Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Stoczku Łukowskim

Miasto Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, plac Tadeusz Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7970001, 7970173 , fax. 0-25 7970073
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stoczek Łukowski
    plac Tadeusz Kościuszki 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 0-25 7970001, 7970173, fax. 0-25 7970073
    REGON: 71158239700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Stoczku Łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) ·Zadanie Nr 1: Przebudowa ulicy Południowej Nr 102590L w Stoczku Łukowskim. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe-0,3km, roboty ziemne-532,55m3; podbudowa – 1449,41m2; nawierzchnia bitumiczna 1449,96; oznakowanie pionowe 4 szt.; zagospodarowanie poboczy – 291,16m2; 2) ·Zadanie Nr 2: Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza Nr 102600L w Stoczku Łukowskim: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe-0,43km, roboty ziemne-629,72m3; odwodnienie- regulacja studzienek – 3szt./kpl, podbudowa – 1980,71m2; krawężniki-93m; obrzeża-745m; chodniki- 1302,98 m2; zjazdy – 677,73m2; oznakowanie- 2szt. zagospodarowanie poboczy –1603,27m2; 3) ·Zadanie Nr 3: Przebudowa ulicy Kolejowa Nr 102571L w Stoczku Łukowskim. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe-0,11 km, roboty ziemne-206,82m3; odwodnienie- regulacja studzienek – 5szt./kpl, podbudowa – 624,66m2; krawężniki-8m; obrzeża- 232,0m; chodniki-387,95m2; zjazdy – 236,71m2; zagospodarowanie poboczy –638,00m2; 4) ·Zadanie Nr 4: Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowych do gruntów rolnych w m. Stoczek Łukowski. Odwodnienie- regulacja studzienek – 11szt./kpl, nawierzchnia bitumiczna 1457,36m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej, proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). c) UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Kosztorys ofertowy . 4. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 5. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określo¬nym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych to-warów (materia¬łów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastoso-wania towarów (materia¬łów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępow¬aniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za¬mówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 9. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6 i 7 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 10. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 11. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach