Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w podziale na części

Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-240 Lubichowo, Zblewska 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585885226 , fax. 585885340
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
    Zblewska 8
    83-240 Lubichowo, woj. pomorskie
    tel. 585885226, fax. 585885340
    REGON: 191675712
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 226007G – MościskaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 100 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,Część nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 226009G - Bietowo Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 95 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,Część nr 3. Przebudowa drogi gminnej nr 226020G – Osowo LeśneUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 190 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,Część nr 4. Przebudowa drogi gminnej – MermetUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 55 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,Część nr 5. Remont drogi gminnej nr 226239G – BudyUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 190 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,Część nr 6. Remont drogi gminnej nr 226005G – Szteklin, ul. ZielonogórskaUłożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 190 m.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa.2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) część nr 1 – 350,00 PLN (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100).; 2) część nr 2 – 430,00 PLN (słownie złotych: czterysta trzydzieści 00/100); 3) część nr 3 – 670,00 PLN (słownie złotych: sześćset siedemdziesią 00/100); 4) część nr 4 – 240,00 PLN (słownie złotych: dwieście czterdzieści 00/100).; 5) część nr 5 – 650,00 PLN (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt 00/100); 6) część nr 6 – 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubichowo w: Banku Spółdzielczym w Lubichowie nr: 85 8341 0000 0000 0127 2000 0010 z adnotacją: "Wadium. Część nr ........- ZPP.271.2.11.2023”; UWAGA: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne za pierwsze żądanie, 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótsze niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lubichowo, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpieczenia ofertą Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2 Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;; 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 4.1) w przypadku ubiegania się o Część 1, 2 i 4 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowalną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie drogi odcinka o długości nie mniejszej niż 30 mb; 4.2) w przypadku ubiegania się o Część 3, 5 i 6 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowalną polegającą na budowie/przebudowie/remonie drogi odcinka o długości nie mniejszej niż 100 m b; Wykonawca winien wykazać posiadanie w/w doświadczenia niezależnie od ilości części na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na Części 1, 2 i 4 i Części 3, 5 i 6 Zamawiający uzna warunek za spełniony we wszystkich częściach, jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu tylko dla Części 3, 5 i 6. 4.3) skieruje do realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi: a) Kierownik budowy – posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności dr ogowej lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Uwaga: 1 Wskazana wyżej osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2 Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz.1646). 3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden Wykonawca lub kliku Wykonawców łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach