Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w Mikorzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia: odcinek drogi o długości 0,64 km i szerokości 4m. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie nowej nawierzchni - nawierzchnia bitumiczna, - umocnienie poboczy, - wykonanie zjazdów na prywatne posesje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje techniczne składające się z opisów technicznych map sytuacyjnych, przekrojów dróg i przedmiary robót będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w części dotyczącej podbudowy 4.500zł w części dotyczącej nawierzchni 3.000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058). 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp, według załączonych wzorów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss/kepno
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej w miejscowości Michalinów Oleśnicki
Dodano: 2016-07-14 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Tłukawy.
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2247P m. Bieślin
Dodano: 2015-10-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2236P m. Gołąbki
Dodano: 2015-10-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2215P m. Piekary
Dodano: 2015-08-03 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Góra, Uroczysko Dąbrowa
Dodano: 2015-07-29 - Budowa drogi na ulicy Sikorskiego w Wieleniu
Dodano: 2015-03-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P Lednogóra - Imielenko Etap II
Dodano: 2015-02-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2240P - Mijanowo
Dodano: 2014-09-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P Lednogóra - Imielenko (poszerzenie) Etap I
Dodano: 2014-08-25