Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 236 736 110
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4
    06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 236 736 110
    REGON: 13037834400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin. Zamówienie zostało podzielone na 3 części/zadania. Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pomorze. Przedmiotem zadania jest przebudowa ciągu drogowego na odcinku o długości 0,729 km w zakresie korony drogi, a także renowacja i udrożnienie odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) mechaniczne ścinanie drzew, karczowanie pni oraz wywożenie dłużyc i karpiny; 3) korekta geometrii istniejącej jezdni z poszerzeniem do 3,50 – 5,50 m; 4) remont przepustów pod koroną drogi; 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; 6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 7) wykonanie zjazdów; 8) wykonanie oznakowania; 9) renowacja i oczyszczenie rowów; 10) uzupełnienie poboczy. Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaki-Kwasy. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaki-Kwasy na odcinku od km 0+000 do km 0+400. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) usuniecie warstwy ziemi i transport darniny; 3) mechaniczne ścinanie drzew, karczowanie pni oraz wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi; 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 6) wykonanie poboczy; 7) wykonanie odwodnienia; 8) wykonanie oznakowania. Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogucin. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogucin na odcinku od km 0+000 do km 1+215. Zakres zadania obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża; 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych; 4) wykonanie pobocza; 5) czyszczenie przepustów; 6) ustawienie oznakowania. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9a, 9b, 9c Projekty budowlane Załącznik Nr 10a, 10b, 10c Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) – Wykonawca w złożonej ofercie określi okres gwarancji, jednak nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), na zadanie nr 2 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). na zadanie nr 3 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). na zadania nr 1 i 2 – 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). na zadania nr 1 i 3 – 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). na zadanie nr 2 i 3 – 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych). na zadanie nr 1, 2 i 3 – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach