Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Niegoszów-Panków, Witoszów Dolny, Mokrzeszów, Burkatów, Bystrzyca Górna

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Niegoszów-Panków, Witoszów Dolny, Mokrzeszów, Burkatów, Bystrzyca Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w miejscowościach Niegoszów-Panków, Witoszów Dolny, Mokrzeszów, Burkatów, Bystrzyca Górna. Przedmiotowe zamówienia jest podzielone na 3 zadania (części). 2. W ramach zadania nr 1 (część nr 1) wykonana zostanie przebudowa dróg transportu rolnego Niegoszów-Panków – realizowane w ramach zadania pn.: ”Droga dojazdowa do gruntów rolnych”. 3. W ramach zadania nr 2 (część nr 2) wykonana zostanie przebudowa dróg w miejscowości Witoszów Dolny, Mokrzeszów realizowane w ramach zadania pn.:”Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy”. 4. W ramach zadania nr 3 (część nr 3) wykonana zostanie przebudowa dróg w miejscowości Burkatów, Bystrzyca Górna realizowane w ramach zadania pn.:”Przebudowa drogi gminnej 111808D w Burkatowie” oraz ”Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy”. 5. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania. Zadanie nr 1, polegające na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach Niegoszów-Panków, obejmujące : a) roboty ziemne, b) naprawy dróg – wyrównanie i uzupełnienie mieszankami piaszczysto-gliniastymi, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, d) podbudowa z gruntu stabilizowanego na miejscu, e) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, f) skropienie nawierzchni drogowych, g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Zadanie nr 2, polegające na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Witoszów Dolny, Mokrzeszów tj. 1) Witoszów Dolny obejmująca: a) rozbiórka istniejącego przepustu, b) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC, c) montaż studni kanalizacji deszczowej, d) wykonanie przepustów drogowych, e) korytowanie pod warstwy podbudowy, f) wykonanie warstwy odsączającej, g) wykonanie podbudowy z materiału kamiennego, h) wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej, i) wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej, j) skropienie nawierzchni asfaltem k) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, l) wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, m) montaż oświetlenia ulicznego z autonomicznym zasilaniem. 2) Mokrzeszów działka 853/7 obejmująca: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, c) skropienie nawierzchni asfaltem, d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych dwuwarstwowo, e) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych. Zadanie nr 3, polegające na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Burkatów, Bystrzyca Górna tj. 1) Burkatów działka nr 21,95/2 obejmująca: a) rozbiórka nawierzchni mineralno-bitumicznej, b) roboty ziemne, c) wykonanie podłoża pod kanały z materiałów sypkich, d) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC, e) montaż studni rewizyjnych i studzienek ściekowych, f) zasypanie rowu po kanalizacji, g) montaż krawężników betonowych i obrzeży, h) wykonanie warstwy odsączającej, i) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, j) wykonanie chodników z kostki betonowej grubości 8 cm, k) montaż oznakowania drogowego pionowego i poziomego. 2) Bystrzyca Górna działka nr 242 obejmująca: a) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych wraz z wywozem, b) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, c) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, d) montaż obrzeży na ławie betonowej, e) wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej z kostki betonowej i płyt betonowych ażurowych grubości 10cm. 3) Bystrzyca Górna działka nr 208/16 (dojazd do pompowni wody) obejmująca: a) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie warstwy odsączającej, c) wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi z kruszyw łamanych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dla zadania nr 1 stanowią projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. 2) dla zadania nr 2 w części dot. drogi w Witoszowie Dolnym jest projekt wykonawczy. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. W części dot. drogi w Mokrzeszowie jest przedmiar robót, 3) dla zadania nr 3 w części dot. drogi w Burkatowie projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. W części dot. dróg w Bystrzycy Górnej są przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1 - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) dla zadania nr 2 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3) dla zadania nr 3 – 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3: 1.wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 i/lub Załącznik nr 1.2 i/lub załącznik nr 1.3 do SIWZ (w zależności od tego, na które zadanie lub zadania Wykonawca składa ofertę), 2.oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,o których mowa w części III.4 pkt. 1-3 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, 10.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 11. potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach