Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Kartkowo i Nożynko

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnadabrowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Kartkowo i Nożynko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Kartkowo i Nożynko. Inwestycja została podzielona na dwa zadania. 1) Zadanie nr 1. Przedmiotem zadania jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nożynko. Remontowany odcinek drogi usytuowany jest na dz. nr 98/1, 25 obręb ewidencyjny Nożynko. Zadanie obejmuje wykonanie m.in.: a) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,170 km; b) Konstrukcja drogi - wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm po zagęszczeniu - 732,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 10), przedmiarze robót (załącznik nr 11). 2) ZADANIE NR 2. Przedmiotem zadania jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kartkowo. Remontowany odcinek drogi usytuowany jest na dz. nr 3/2, 13 obręb ewidencyjny Kartkowo. Zadanie obejmuje wykonanie m.in.: a) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,160 km, b) Konstrukcja drogi - wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowcowej, wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm po zagęszczeniu - 708,00 m2, c) Konstrukcja zjazdów - wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm po zagęszczeniu - 132,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 12), STWiO robót budowlanych (załącznik nr 13), przedmiarze robót (załącznik nr 14). II. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. III. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. IV. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy:1) przejęcie terenu robót od zamawiającego, 2) prowadzenie ręcznie robót ziemnych w miejscach kolizji z istniejącymi sieciami oraz w pobliżu zieleni oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem istniejącej zieleni, 3) uzgodnienie z właścicielami i zarządcami terenu warunków zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uregulowaniem wszystkich opłat związanych z zajęciem pasów drogowych, 4) prowadzenie dziennika budowy przez kierownika robót, 5) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót (min. wygrabienie i obsianie trawą ubytków zielonych w nawierzchni gruntowej), zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, 6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 7) dostarczenie Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. V. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 1 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach