Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Błędowa Tyczyńska i Zabratówka

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 36-016 Chmielnik, Chmielnik
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2296606, 2296609 , fax. 172 296 600
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Chmielnik 50
    36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie
    tel. 017 2296606, 2296609, fax. 172 296 600
    REGON: 69058205100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Błędowa Tyczyńska i Zabratówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Błędowa Tyczyńska i Zabratówka”. Zakres robót obejmuje przebudowę czterech odcinków dróg położonych na terenie gminy. W skład zadania wchodzą następujące części:  Część I – Przebudowa drogi gminnej w km. 0+000 – 0+310 w miejscowości Błędowa Tyczyńska na dz. o nr ewid. 540.  Część II – Przebudowa drogi gminnej w km. 0+000 – 0+300 w miejscowości Zabratówka na dz. o nr ewid. 759.  Część III – Przebudowa drogi gminnej Błędowa Tyczyńska – Góra w km. 0+400 – 0+570 w miejscowości Błędowa Tyczyńska na dz. o nr ewid. 2009. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 1.1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV) dla wszystkich części zamówienia: Główny przedmiot: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Dodatkowy przedmiot: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 1.2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do wykonania zamówienia i przekazania obiektów do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i STWiORB, jak również w nich nie ujęte, np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z BHP, nadzór techniczny, itp. 1.3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Opis części zamówienia: 2.1. Część I – Przebudowa drogi gminnej w km. 0+000 – 0+310 w miejscowości Błędowa Tyczyńska na dz. o nr ewid. 540. 2.1.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na długości 310 m położonej na dz. nr ewid 540 w miejscowości Błędowa Tyczyńska. 2.1.2. Zasadniczy zakres robót Części I zamówienia obejmuje: 1) wykonanie podbudowy z kruszywa 2) wykonanie nawierzchni bitumicznej, 3) wykonanie utwardzonych poboczy, 4) wykonanie robót towarzyszących. 2.2. Część II – Przebudowa drogi gminnej w km. 0+000 – 0+300 w miejscowości Zabratówka na dz. o nr ewid. 759. 2.2.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na długości 300 m położonej na dz, nr ewid. 759 w miejscowości Zabratówka. 2.2.2. Zasadniczy zakres robót Części II zamówienia obejmuje: 1) wykonanie podbudowy z kruszywa 2) wykonanie nawierzchni bitumicznej, 3) wykonanie utwardzonych poboczy, 4) wykonanie robót towarzyszących. 2.3. Część III – Przebudowa drogi gminnej Błędowa Tyczyńska – Góra w km. 0+400 – 0+570 w miejscowości Błędowa Tyczyńska na dz. o nr ewid. 2009. 2.3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na długości 170 m położonej na dz. nr ewid. 2009 w miejscowości Błędowa Tyczyńska. 2.3.2. Zasadniczy zakres robót Części III zamówienia obejmuje: 1) wykonanie podbudowy z kruszywa 2) wykonanie nawierzchni bitumicznej, 3) wykonanie utwardzonych poboczy, 4) wykonanie robót towarzyszących. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Rozwiązania równoważne. Mając na uwadze art. 29 ust. 3, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w SIWZ w zakresie, w jakim wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ, w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez normy i przepisy oraz potwierdzić, że materiał lub urządzenie równoważne nie będzie pogarszało funkcjonalności i jakości. Zaoferowanie rozwiązań technicznych, urządzeń, wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej. 2. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.8 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt VII.8 ppkt 1). 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 2) i 3) powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 2) i 3) powyżej, 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 3) powyżej, 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia przedmiotowego zobowiązania do oferty. Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby. Wzór zobowiązania – załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach