Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szachy

Gmina Drelów ogłasza przetarg

  • Adres: 21570 Drelów, ul. Szkolna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 32 21 , fax. 83 372 32 20
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drelów
    ul. Szkolna 12
    21570 Drelów, woj. lubelskie
    tel. 83 372 32 21, fax. 83 372 32 20
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szachy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szachy : 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 101466L Szachy przez wieś dz. nr ew. 165 od km 0+000 do km 0+558,00 dł. 0,58 km i dz. nr ew. 172 od km 0+00 do km 0+276,00 dł. 0,276,00 dł. 0,276 km, o łącznej długości 0,834 km 2. Przebudowa drogi gminne Nr 101466L w m. Szachy od km 0+558 do km 0+598 długości o dług. 0,040 km dz. ew. nr 165 4.1. w zakresie wykonania: 45111200-0 Roboty przygotowawcze, 45111000-8 Roboty ziemne, 45233340-4 Podbudowa , 45233220-0 Nawierzchnia , 45232452-5 Odwodnienie korpusu drogowego, 45233142-6 Roboty wykończeniowe, 45233253-7 Elementy ulic, 45233290-8 Oznakowanie pionowe, 45232300-5 Roboty inne 4.2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko w częściach 3, 4, 6 i 8 zamówienia. Zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone do kwot zabezpieczonych budżecie gminy na fundusz sołecki. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego. 4.5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, który zawiera 1) Opis techniczny 2) SST 3) Przedmiar robót 4.6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.7. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ. c) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. 4.8. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 15.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 77 8039 0006 0010 0100 0840 0005 z dopiskiem: Wadium na Przebudowę dróg gminnych w miejscowości Szachy Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 15.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 15.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 15.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 15.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 15.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 15.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 16. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. 16.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Drelowie, ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów w sekretariacie Urzędu (pok. nr 10) 16.2. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia 14.02. 2018 r. do godz. 10:00 na adres wskazany w pkt 16.1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 16.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 16.3. Otwarcie ofert nastąpi w: Urząd Gminy w Drelowie, ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów (pok. nr 1) dnia 14.02.2018 r. o godz. 10:15 1) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego informacje dotyczące:  kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;  firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;  ceny i wszystkie kryteria zawarte w ofertach. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w pkt. 1, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach