Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice – ETAP I, ETAP II

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice – ETAP I, ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice – ETAP I, ETAP II. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych na ul. Sosnowej, ul. Wierzbowej, ul. Ogrodowej, ul. H. Probusa oraz części ul. Pietrowickiej w miejscowości Prusice w gminie Prusice. Projekt przebudowy dróg gminnych obejmuje roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni, roboty ziemne (wykonanie koryta pod konstrukcję dróg, zatoki autobusowej, parkingu, chodników, skrzyżowań i zjazdów na posesję), wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zatoki autobusowej, parkingu, chodników, skrzyżowań i zjazdów, wykonanie nowych krawężników, obrzeży, kanalizacja deszczowa. 3. Inwestycja obejmuje następujące działki: 1) ul. Sosnowa dz. nr, 8223, AM-1; Obręb Prusice, Gmina Prusice 2) ul. Lipowa dz. nr 679, AM-1; Obręb Prusice, Gmina Prusice 3) ul. Wierzbowa dz. nr 149/3, 150/60, 150/64, 150/69, AM-1 Obręb Prusice, Gmina Prusice 4) ul. Pietrowicka dz. nr 672, 673, 822/4, AM-1 Obręb Prusice, Gmina Prusice 5) ul. Henryka Probusa dz. nr 221/17, AM -1 Obręb Prusice, Gmina Prusice 4. Wykonanie robót budowlanych winno nastąpić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, której zakres został potwierdzony zaświadczeniem bez wniesienia sprzeciwu Starosty Trzebnickiego nr AiB.6743.2.63.2017 z dnia 15.09.2017r. oraz zaświadczeniem bez wniesienia sprzeciwu Starosty Trzebnickiego nr AiB.6743.64.2017 z dnia 15.09.2017r. 5. Po stronie wykonawcy jest dokonanie zgłoszenia zakończenia robót / uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, (jeśli będzie wymagane). Przedmiot umowy zostanie wykonany w ciągu drogi gminnej w miejscowości Prusice. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi w dwóch etapach. Etap I obejmuje przebudowę ul. H. Probusa oraz odcinek ul. Pietrowickiej o łącznej długość wynoszącej 646,76 mb. Odcinek ul. Pietrowickie od włączenia w ul. Kolejową do skrzyżowania z ul. Sosnową o długości 213 mb. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową o szerokości 5 m z jednej strony ograniczoną krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2 %. Po lewej stronie przewiduje się chodnik o szerokości 2,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej. Przebudowa ulicy H. Probusa stanowiącego połączenie ul. Pietrowickiej z ul. Wierzbową i posiada długość 372,59 mb. Na ulicy H. Probusa projektuje się drogę dojazdową do działek o długości 61,17 mb. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową o szerokości 5 m z jednej strony ograniczoną krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2 %.Po prawej stronie przewiduje się chodnik o szerokości 1,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej, oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,5 m. Etap II obejmuje przebudowę ulicy Sosnowej, ulicy Wierzbowej, ulicy Ogrodowej o długości 684,25 mb. Projektowana ul. Sosnowa stanowi połączenie ul. Pietrowickiej z ul. Wierzbową. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową o szerokości 5 m z jednej strony ograniczoną krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2%. Po lewej stronie przewiduje się chodnik o szerokości 1,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej, oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,5 m. W lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym projektuje się zatokę autobusową oraz parking dla samochodów osobowych. Projektowany parking posiada 7 miejsc dla samochodów osobowych i 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Projektowany odcinek ul. Wierzbowej od ul. Sosnowej do skrzyżowania z ul. Lipową projektuje się w układzie dwukierunkowym o szerokości 5 m z jednej strony ograniczony krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2%. Po lewej stronie, bezpośrednio przy krawędzi jezdni przewiduje się chodnik o szerokości 2,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Lipową do ul. Ogrodowej droga gminna projektowana jest jako dwukierunkowa o szerokości 5 m, nie jest ograniczona krawężnikiem. Posiada pochylenie jednostronne podstawowe 2 %. Przewiduje się pobocza o szerokości 0,75 m. Projektowany odcinek ul. Ogrodowej od ul. Wierzbowej do włączenia w istniejącą konstrukcję jezdni projektuje się w układzie dwukierunkowym o szerokości 5 m, nie ograniczony krawężnikami. Na obszarze włączenia w istniejącą konstrukcję jezdni, drogę gminną należy dostosować do istniejącego układu. Przewiduje się pobocza o szerokości 0,75 m. Projektowane sięgacze stanowią dojazdy do prywatnych posesji. Przewiduje się jezdnię o szerokości 3,5 m i 5 m. Zakończone poszerzeniem jezdni, umożliwiającym manewr zawracania. Niedopuszczalne jest całościowe prowadzenie robót budowlanych jednocześnie na dwóch etapach (Etap I, Etap II), z wyjątkiem wykonania nawierzchni ścieralnej jezdni, jeżeli będzie to uzasadnione technologią wykonanych prac. 6. Przedmiot umowy obejmuje także wykonanie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 8. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 20 000,00 zł. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy",  zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.", 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach