Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Obora, Gola i Miroszowice

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Obora, Gola i Miroszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn. PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI OBORA, GOLA I MIROSZOWICE. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 zadania: Zadanie 1: „Przebudowa ul. Lubińskiej w miejscowości Obora”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działek nr 179/3 i 179/7 w miejscowości Obora”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: • wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości od 3,0 do 5,0 m i długości ok 160,0 m, • wykonanie zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, • budowę odwodnienia jezdni poprzez ściek z kostki betonowej, • przebudowa zjazdu z drogi powiatowej na drogę wewnętrzną, • utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach, • wykonanie trawników dywanowych. Zadanie 2: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gola”- etap I i II. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działek nr 130/2 w miejscowości Gola” jak i zadania pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej z elementami remontu, zlokalizowanej na działkach nr 130/1 i 130/2 w m. Gola” w tym wykonanie następujących etapów: Etapu I : • wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,0 m i długości ok 250,0 m, • utwardzenie poboczy kruszywem łamanym (pobocza o zwiększonej retencji), • budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego o długości ok 225,0 m (9 słupy oświetleniowe wraz z oprawami typu LED), • wykonanie zjazdów indywidualnych, • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. Etapu II : • wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,50 m i długości ok 130,0 m • remont odcinka drogi o długości ok 60 m polegający na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, • budowę odwodnienia drogowego poprzez wykonanie systemu rozsączającego (wpusty uliczne, studnie chłonne), • wykonanie zjazdów indywidualnych, • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. Zadanie 3: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Miroszowice”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 93/15 w miejscowości Miroszowice”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: • wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 5,0 m, i długości ok 95,0 m, • budowę zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, • utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach, • wykonanie trawników dywanowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy – co najmniej 36 miesięcy na zasadach określonych w umowie. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi zawiera wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ. 5. Szczegółowe zapisy dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa SiWZ i załącznik nr 7- wzór umowy. 6..Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 2. DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ: Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach