Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km

Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-612 Kruklanki, ul. 22 Lipca 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4217002 , fax. 087 4217002
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
    ul. 22 Lipca 10 10
    11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4217002, fax. 087 4217002
    REGON: 00053564600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruklanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km, zgodnie z dokumentacją techniczną, oraz pozwoleniem na budowę. Przebudowywany odcinek jest częścią dużej inwestycji i ze względu na przeznaczone środki finansowe stanowi tyko niezbędną część zakresu robót umożliwiającą poprawę nawierzchni dla ruchu kołowego. Realizacja zadania obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe - wytyczenie obiektu, - rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz krawężników (za pozyskanie materiału) - wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku objętym realizacją, - wykonanie podbudowy, nowych krawężników oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca 7cm i ścieralna 5cm. Przedmiary robót (wzory kosztorysów ofertowych) przekazane w ramach załącznika do SWIZ należy traktować informacyjnie określające orientacyjny zakres robót przewidziany zamówieniem, z których Wykonawca może skorzystać w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie powinien traktować jako ostatecznie definiujących wymagań dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarach nie wymieniono danych robót Wykonawca winien przyjmować, że roboty w danej pozycji muszą być wykonane według: - opisów i rysunków składających się na dokumentację projektową, - obowiązujących przepisów technicznych i wiedzy technicznej, - istotnych postanowień projektu umowy. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji jest odpowiedzialny za właściwe zabezpieczenie placu budowy, bezpieczeństwo pracowników oraz osób postronnych. Wykonawca musi zapewnić właściwe oznakowanie oraz organizację ruchu na czas prowadzenia prac drogowych. Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacja techniczną stanowiącą opis zamówienia (załączoną do SWIZ) oraz dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze inwestorskim, a konieczne dla właściwej według wykonawcy realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 55.000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Kruklanki ul. 22-Lipca 10, 11-612 Kruklanki BS WĘGORZEWO O/KRUKLANKI 35 9348 0000 0397 0931 2000 0050 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy : a) nazwę Wykonawcy, b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano : odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wykonawca na wezwanie zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw 6. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruklanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach