Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowańcz, gm. Karlino

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920475
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowańcz, gm. Karlino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie, w szczególności, przebudowy i remontu dróg gminnych w Kowańczu oraz skrzyżowania z drogą powiatową nr 3300Z wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, sieci oświetlenia drogowego, kanalizacji teletechnicznej oraz wykonaniem zatoki autobusowej i chodników przy drodze powiatowej w miejscowości Kowańcz, aktualizację dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu zamawiającego oraz doprojektowanie i wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej w pasie drogowym w zakresie inwestycji, zagospodarowanie odpadów powstałych w toku realizacji inwestycji.I. Krótki opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 - wykonanie usług w zakresie pełnienia kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego t.j. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, robót budowlanych oraz dostaw dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowańcz, gm. Karlino”.II. Zmiany umowy dla zadania częściowego nr 2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora Nadzoru, dotyczących:1) terminu; termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:a) opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Zamawiającego lub przez osoby trzecie, za które Wykonawca lub Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności,b) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy),c) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno - prawnych, np. dotyczących decyzji, opinii lub wniosków skierowanych przez organy administracji publicznej,d) W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym, że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw;2) zmian osób wskazanych w wykazie osób dotyczącym przedmiotowego postępowania, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;3) zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanie odpowiednio zmieniona o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tych podatków obowiązującychw dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;4) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę oraz jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wykonujące przedmiot umowy osiągały minimalne wynagrodzenie za pracę, stanowiącą przedmiot umowy;5) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;6) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowaw ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.7) strony dopuszczają również możliwość zmiany sposobu rozliczania wynagrodzenia należnego za wykonanie Przedmiotu Umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w związku ze zmianami Umowy dokonanymi ma podstawie zapisów umownych. W takich przypadkach wskazanych, kierując się tym poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany dostosowujące realizację Przedmiotu Umowy do zmienionych okoliczności faktycznych wskazanych powyżej.2. Pozostałe informacje o zmianach umowy określone są w § 10 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach