Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 26432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 730 001 , fax. 486 730 244
- Data zamieszczenia: 2017-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
ul. Kochanowskiego 88
26432 Wieniawa, woj. mazowieckie
tel. 486 730 001, fax. 486 730 244
REGON: 54738800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI: KALEŃ ORAZ KOMORÓW-KAMIEŃ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości: Kaleń, Komorów-Kamień ZADANIE 1 PRZEDUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI KALEŃ DZ. NR EWID. 39 O DŁUGOŚCI OKOŁO 668 M 1) roboty przygotowawcze; 2) wykonanie podbudowy; 3) wykonanie nawierzchni; 4) roboty wykończeniowe. ZADANIE 2 PRZEDUDOWA DROGI GMINNEJ KOMORÓW-KAMIEŃ DZ. NR EWID. 443 OBRĘB KOMORÓW ORAZ DZ. NR EWID. 1197 OBRĘB KAMIEŃ O DŁUGOŚCI OKOŁO 690 M 1) roboty przygotowawcze; 2) wykonanie podbudowy; 3) wykonanie nawierzchni; 4) roboty wykończeniowe. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót (format PDF) zamieszczone na stronie bip.gminawieniawa.pl w zakładce „Przetargi” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości a) 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w przypadku składania oferty na część I b) 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w przypadku składania oferty na część II 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem, którego zadania dotyczy wpłata. 4) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą. 6) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji VII SIWZ oraz 2. Wraz z ofertą wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Winnica.
Dodano: 2024-07-10 - DOSTĘPNY PCPR – DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA – WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-07-03 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Żdżary etap 2
Dodano: 2024-06-28 - Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii (II)
Dodano: 2024-06-17 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Karwowo na dł. 450 mb
Dodano: 2024-06-04 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Starym Szelkowie
Dodano: 2024-05-22 - Budowa integracyjnego placu zabaw w miejscowości Łyse
Dodano: 2024-05-14 - Park Achera – rewitalizacja alejek.
Dodano: 2024-05-09