Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo

GMINA ŁUBOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁUBOWO
    1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    REGON: 631259459
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w m. Owieczki, gmina Łubowo. Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej- szerokość drogi gminnej 4,50 m- szerokość chodnika 1,80 m- długość dróg 389,20 m i 277,85 m- spadek poprzeczny – daszkowy lub jednostronny 2%- skrajnia pionowa 4,50m- szerokość pobocza 0,75 mKonstrukcja nawierzchni drogi gminnej- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²- w. wyrównawcza: beton asfaltowy AC16W grubości średnio 4 cm- (100 kg/m²)- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²- istniejąca nawierzchnia bitumicznaKonstrukcja nawierzchni poszerzenia drogi gminnej- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²- w. wyrównawcza: beton asfaltowy AC16W grubości średnio 4 cm- (100 kg/m²)- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²- w. wiążąca: beton asfaltowy AC16W grubości 4 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub.10cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub. 15 cm- wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem Rm-5,0MPa grub. 15 cm- podłoże gruntowe wg PN-S-02205Konstrukcja nawierzchni zjazdu bitumicznego- w. ścieralna: beton asfaltowy AC11S grubości 4 cm- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²- w. wiążąca: beton asfaltowy AC16W grubości 4 cm- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub.10cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub. 15 cm- wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem Rm-5,0MPa grub. 15 cm- podłoże gruntowe lub nasyp wg PN-S-02205Konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej- kostka betonowa koloru grafitowego h=8cm- podsypka cementowo – piaskowa h=4cm- podbudowa z chudego betonu Rm7,5-9,0 MPa h=25 cm- podsypka piaskowa h=10 cmKonstrukcja nawierzchni chodnika- kostka betonowa koloru szarego h=8cm (kostka koloru czerwonego h=8cm 40cm przykrawężniku)- podsypka cementowo – piaskowa h=4cm- podbudowa z chudego betonu Rm7,5-9,0 MPa h=15 cm- podsypka piaskowa h=10 cmKonstrukcja pobocza- pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 10 cm.Na przebudowywanych drogach planuje się wykonać 2 przejścia dla pieszych. Każde przejścienależy oświetlić lampami solarnymi i oznakować znakami aktywnymi.Ponadto przed przejściem dla pieszych należy umieścić punktowe elementy odblaskowe.Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed dokonaniem płatności na rzecz Wykonawcy (jeśli wymagane) itd.Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w jej skład wchodzą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych oraz przedmiar robót, który de facto stanowi podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego. Trzeba mieć przy tym na względzie, że przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego, czy STWiORB i pełniącym odmienną rolę niż wspomniane dokumenty.Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.Dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.UWAGA Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: b) Wadium – jest wymagane w niniejszym postępowaniu1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100).2) Wadium musi być utrzymywane nieprzerwanie i obejmuje pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w ŁubowieKonto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert.5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Wymagana forma: Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w postaci elektronicznej, w formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach