Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Krzywiniu i Kopaszewie

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Krzywiniu i Kopaszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Krzywiń składająca się z następujących części: 1. Część zamówienia nr 1 – Przebudowa – utwardzenie drogi w miejscowości Krzywiń, ul. Ogrodowa; 2. Część zamówienia nr 2 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kopaszewo; Dla poszczególnych części zakres zamówienia obejmuje: 1. Część zamówienia nr 1 – Przebudowa – utwardzenie drogi w miejscowości Krzywiń, ul. Ogrodowa Zamówienie polega na przebudowie drogi gminnej na działce o nr geod. 133 polegającej na utwardzeniu kostką brukową betonową na odcinku od km 0+000 do km 0+305 o łącznej długości 305 m. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA: • długość jezdni: Łączna długość jezdni do wykonania w ramach zamówienia - 305 mb na odcinku od ul. Bojanowskiego tj. od km 0+000 do km 0+305. Pozostała część drogi objęta dokumentacją, tj. od km 0+305 do km 0+529 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego • szerokość jezdni: - km 0+000÷0+305 - szerokość 3,50 m, przy czym w środku będzie przebiegał ściek szerokości 0,50m • ułożenie obustronnie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej z oporem • spadek poprzeczny: dwustronny do środka jezdni 2 x 1% • Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej – na początku w km 0+000 w ul. Bojanowskiego oraz istniejących wjazdów do posesji. • Konstrukcja drogi: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm, - obustronne krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem. • Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek do istniejącej studzienki wpustowej znajdującej się w ul. Bojanowskiego. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny, wodociąg i napowietrzna linia energetyczna nie będą kolidowały z pracami objętymi projektem. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 2. Część zamówienia nr 2 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kopaszewo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 591 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową na odcinku od km 0+283 do km 0+535 o łącznej długości 252 m. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA: • długość jezdni: Łączna długość jezdni do wykonania w ramach zamówienia - 252 mb tj. od km 0+283 do km 0+535. Pozostała część drogi objęta dokumentacją, tj. od km 0+000 do km 0+283 i od km 0+535 do km 0+910 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; • szerokość jezdni: - w km 0+283 szerokość jezdni wynosi 6,00 m; - na odcinku od km 0+283 do km 0+313 - następuje zmiana szerokości jezdni z 6,00 m do 5,00 m; - na odcinku od km 0+313 do km 0+535 - szerokości jezdni wynosi 5,00 m; • Od km 0+313 do km 0+535 zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,00 m o przekroju daszkowym, z tym, że na odcinku od km 0+354 do km 0+513 po stronie lewej i od km 0+524 do km 0+535 po stronie prawej, zabezpieczenie krawędzi nawierzchni stanowi projektowany ściek drogowy typu „korytkowego” wg. KSD tab.1.04. szerokości 60 cm ułożony na ławie betonowej zwykłej z betonu kl. B-15. Na pozostałych odcinkach zabezpieczenie krawędzi nawierzchni stanowi krawężnik betonowy typu drogowego o wymiarach 12 x 25 cm ułożony na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. Wzdłuż projektowanego krawężnika typu ulicznego zaprojektowano ściek o szerokości 20 cm z kostki betonowej zwykłej ułożony na ławie betonowej zwykłej z betonu kl. B-15. • Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej wjazdu z drogi z płyt betonowych w km 0+283; • Konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR-1 zaprojektowano na podłożu G-3 jako: - warstwę odcinającą grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, - podbudowę grubości 15 cm z chudego betonu - podsypkę cementowo-piaskową grubości 3 cm - nawierzchnię z kostki betonowej grubości 8 cm • Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny, sieć wodociągowa i linia energetyczna. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ Kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Dla wszystkich części zamówienia: Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Okresu gwarancji/rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 3. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas należy załączyć projekt umowy konsorcjum lub list intencyjny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach