Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=84

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów. Część I - nawierzchnie z kruszywa Zadanie 1 – Utwardzenie odcinków dróg gminnych w sołectwie Bęczyn celem poprawy ich przejezdności; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 660+ 380 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 4-63 mm o gr. 10 cm – 660+ 380 m2; Zadanie 2 – Zakup i wbudowanie kruszywa w celu poprawienia przejezdności dróg gminnych należących do sołectwa Józefin; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 490 m2, oraz podbudowa z kruszywa łamanego 0 -31,5 mm o gr. 8 cm - 490 m2; Zadanie 3 – Utwardzenie drogi gminnej w Natalinie od drogi powiatowej do działki nr 71; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 495 m2, oraz wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 10 cm – 495 m2; Zadanie 4 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108311L na działce ewid. Nr 455 i 111 w m. Rankowskie ; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 640 m2, oraz wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 10 cm – 640 m2; Część II - nawierzchnie z płyt typu YOMB Zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 328 obr. geod. Góry; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 21,00 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 70,00 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 70,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 70,00m2, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm – 40,0 m ; Zadanie 6 - Przebudowa odcinka drogi na działce nr 899 i 809 Mikuszewskie ; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 15,84 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 99,00 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 10 cm po zagęszczeniu – 99,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 99,00m2, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm – 66,0 m ; Zadanie 7 - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 15 obr. Majdan Moniacki; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 12,15 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 67,50 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu – 67,50 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 40,50 m2, podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna o gr. 8 cm po zagęszczeniu – 27,00 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 40,50 m2; Zadanie 8 – Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Urzędów na działce nr ewid. 473; Wykonanie robót pomiarowych – 0,03 km, mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych – 30 m2 z wywiezieniem gruzu na odl. 5 km – 4,50 m3, roboty ziemne – wykonywane koparkami z transportem urobku na odl. 5 km – 41,79 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 139,30 m2, ława betonowa – 2,968 m3, obrzeża betonowe 68,00m, krawężniki – 6,2 m, warstwa odsączająca gr 10 cm po zagęszczeniu – 139,30 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 139,30 m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 139,30 m2; Zadanie 9 – Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 553 w Zadworzu; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 13,20 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 132,00 m2, ława betonowa – 3,52 m3, obrzeża betonowe - 88,00m, warstwa odsączająca gr 10 cm po zagęszczeniu – 132,00 m2 i podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm po zagęszczeniu – 132,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 132,00m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego o gr. po zagęszczeniu 12 cm – 44,00 m2; Zadanie 10 - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 280 obręb Zakościelne, sołectwo Zakościelne; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 17,55 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 117,00 m2, ława betonowa – 3,12 m3, obrzeża betonowe 78,00m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu – 117,00 m2, podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 15 cm po zagęszczeniu – 117,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 117,00m2; Szczegółowe zakresy robót budowlanych w poszczególnych ww. zadaniach, określają załączniki nr 1a pn. przedmiary robót na podstawie których wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania, z uwzględnieniem zapisów nw. punktu 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również i inne prace towarzyszące, m. in.: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy, a także prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, w szczególności sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, odbioru końcowego i pogwarancyjnego, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami badań stabilizacji (w przypadku zaleceń inspektora nadzoru), 4) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, gdy dotyczy, 5) utrzymanie porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 6) wywóz ziemi z placu budowy ( gdy dotyczy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: cz. VI punkt C ppkt. 1) niniejszej siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach ( zasobach) innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz); 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części; 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 9. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączników nr 1a pn. przedmiary robót na zadanie/ zadania, na które zostanie złożona oferta. 10. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( treść złożonych ofert- informacji z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184, 1618 , 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do si

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach