Przetargi.pl
Przebudowa dróg Gminnych w Gminie Ozorków. Etap I - przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej Nr 120104E.

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14
    95035 Ozorków
    tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
    REGON: 54356800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg Gminnych w Gminie Ozorków. Etap I - przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej Nr 120104E.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 120104E w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ozorków: Etap I –przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej 120104E”. 3.1.1.Opis stanu istniejącego: Droga gminna Nr 120104E Solca Mała zlokalizowana jest na działce nr ewid. 60 w obrębie ewidencyjnym Solca Mała. Posiada nawierzchnię asfaltową o długości 1075 m, szerokości 4,00 m i obustronne gruntowe pobocza i jednostronny rów przydrożny. 3.1.2.Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi gminnej obejmuje: a)wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,00 m polegającej na: •korytowaniu na szerokości 1,20 m i głębokości 40 cm i dokonaniu wzmocnienia podłoża warstwą stabilizacji grubości 10 cm, •ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego grubości warstwy 20 cm, •ułożeniu warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, b)wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej: warstwa wyrównawcza w ilości 75 kg/m² i warstwy ścieralnej grubości 3 cm c)wykonanie odwodnienia drogi polegającego na: •oczyszczeniu istniejącego rowu przydrożnego na całej jego długości, tj. 1075 m od strony południowej, •oczyszczeniu istniejących przepustów pod zjazdami, d)wykonanie robót wykończeniowych polegających na: •wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 10 cm x 2 x 0,75 m, •wykonaniu oznakowania poziomego w obrębie skrzyżowań i przystanków autobusowych, •przełożeniu istniejącej kostki brukowej na wjazdach i dostosowaniu jej do nowej nawierzchni asfaltowej, 3.1.3.Zamawiający dodatkowo w przedmiarze robót uwzględnił wycięcie 2 sztuk drzew, krzaków oraz wykarczowanie 4 pni wraz z ich wywozem poza teren budowy. 3.1.4.Przedmiar robót załączony przez Zamawiającego nie jest podstawą obliczenia ceny, stanowi jedynie podstawę informacyjną i pomocniczą. 3.1.5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.1.6.Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach z uwzględnieniem tego w cenie ryczałtowej. Ponadto Wykonawca pokryje koszty wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ryczałtowej. 3.1.7.Wykonawca robót jest zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny do zlokalizowania miejsc włączenia się przyłączy wodociągowych do sieci i wyniesienia istniejących zasuw i skrzynek do poziomu układanej masy bitumicznej. 3.1.8.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję pod nazwą: „Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ozorków: Etap I – Przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i 120104E Solca Wielka – Solca Mała” – wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 120104E w Solcy Małej”. Koszt opracowania należy uwzględnić w zaoferowanej cenie ryczałtowej. Za datę wykonania pomiarów geodezyjnych przyjmuje się datę potwierdzenia złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Zgierzu – Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości. 3.1.9.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 3.1.10. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony kosztorys ofertowy. 3.2.Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę, następujących osób na umowę o pracę: 3.2.1.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 3.2.2.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.2.3.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, to: a)roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe,mechaniczne karczowanie krzaków,ścięcie drzew i karczowanie pni,wywóz karpiny, gałęzi i dłużyc poza teren budowy, b)roboty ziemne – poszerzenie jezdni: korytowanie na głębokość 40 cm, wzmocnienie podłoża stabilizacją na głębokość 10 cm wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych na głębokość 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grubości 4 cm, c)odwodnienie: oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego, oczyszczenie przepustów pod wjazdami d)nawierzchnie: wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej w ilości 75 kg/m², wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grubości 3 cm e)roboty wykończeniowe: wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości warstwy 10 cm x 2 x 0,75 m, wykonanie oznakowania poziomego, przełożenie kostki brukowej – dostosowanie wysokościowe do nowej powierzchni asfaltowej, 3.2.4.Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób lub osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.2.3 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 3.2.5.W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w pkt 3.2.4., Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach