Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki 1. Przebudowa ulicy Józefa Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki. 2. Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 29 6432074
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 29 6432074
    REGON: 54830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w gminie Olszewo-Borki 1. Przebudowa ulicy Józefa Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki. 2. Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I - Przebudowa ulicy Józefa Chełmońskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki; Część II - Przebudowa ulicy Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą w msc. Olszewo-Borki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową dróg gminnych w szczególności należy wykonać dla każdej z części zamówienia: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; • wykonanie odwodnienia dróg • uzupełnienie - rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, • budowa pojedynczych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, • roboty ziemne pod konstrukcję jezdni i chodników, • nawierzchnię jezdni z kostki brukowej betonowej typu behaton gr. 8cm, kolor szary, • nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony, • regulacja studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, zasuw wodociągowych, przestawienie lokalizacji hydrantów, • wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm, kolor grafit, • oznakowanie pionowe i poziome. • Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzach w wersji elektronicznej. 3. Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót, załączonych do SIWZ. 4. Kosztorysy mają charakter pomocniczy przy szacowaniu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca winien uwzględnić wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu budowy na obszar całej Gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 6. Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 7. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne 9. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania, w szczególności robót zanikowych wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 10. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: 1) rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót, 2) ubezpieczenie robót, 3) geodezyjnego wytyczenia trasy sieci, przyłączy, pomiarów wysokościowych, 4) przeprowadzenia badań, prób i pomiarów niezbędnych do realizacji zamówienia, 5) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, 6) wykonywania badania wody, 7) uzgodnienia z właścicielami /eksploratorami sieci infrastruktury technicznej tj. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnej, gazowej, energetycznej i inne, kolizji na etapie wykonywania prac, 8) wykonania w 3 egzemplarzach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawcze, 9) sporządzenia wykazu wykonanych przyłączy zawierającego: Lp.; Nazwisko i imię właściciela posesji; nr. domu; nr działki; nr zamontowanego wodomierza, 10) sporządzenia indywidualnych protokołów z odbioru przyłącza do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do budynku, wykonanych z udziałem pracownika Urzędu Gminy Olszewo-Borki, 11) opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 12) wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego na roboty dodatkowe lub uzupełniające jeżeli wystąpią. 11. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1) kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. 2) kierownika robót sanitarnych , posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 12. Wykonawca poniesie koszty uporządkowania terenu robót po ich zakończeni, w szczególności: 1) naprawę uszkodzonych ogrodzeń, fundamentów i innej infrastruktury, 2) odtworzenie słupków geodezyjnych przez uprawnionego geodetę. 13. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy. 14. Źródła finansowania. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków z budżetu Gminy Olszewo-Borki 15. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45233140-2 Roboty drogowe. CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. CPV 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 16. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (art 29 ust.3a ustawy Pzp) - zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Kierownik budowy (konkretna wskazana funkcja ma jedynie charakter przykładowy i została wskazana celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na każdą z części zamówienia w wysokości: 20.000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13, należy je załączyć do oferty w oryginale. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwali na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. 4) Dokument wadium winien być oznaczony opisem Wadium w postępowaniu: ........... . 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2, ust 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę zgodnie z art 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a, ust 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 2. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej, o wartości zamówienia co najmniej 500.000 PLN (pięćset tysięcy) dla każdej z części. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie: • kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami drogowymi (zatrudniony na podstawie umowy o pracę); • kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacji i urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacyjnych. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp. 4. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 3) Warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą spełnić polegając na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.22a ust.5 ustawy Pzp. 5) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku o którym mowa w pkt. 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust.2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach