Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Krzywiń

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Gminie Krzywiń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Krzywiń składająca się z następujących części: 1. Część zamówienia nr 1 – Przebudowa – utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Bielewo; 2. Część zamówienia nr 2 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Łuszkowo; 3. Część zamówienia nr 3 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Krzywiń – ul. Polna; 4. Część zamówienia nr 4 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgliniec. Dla poszczególnych części zakres zamówienia obejmuje: 1. Część zamówienia nr 1 – Przebudowa – utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Bielewo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 415 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI: • szerokość jezdni: - km 0+000÷0+035 - początek trasy 3,20 m dalej przejście do szerokości 4,00 m - km 0+035÷0+124 - szerokość 4,00 m - km 0+124÷0+134 - rozwidlenie szerokość od 4,00 m do 10,00 m - km 0+134÷0+141 - wjazd (strona lewa) szerokość 3,50 m - km 0+134÷0+144 - wyjazd (strona prawa) szerokość 3,50 m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 m - Łączna długość jezdni • ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30 • spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1% • Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej – na początku w km 0+000 • Konstrukcja drogi i wjazdów: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm, - obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm. • Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem. Na początku trasy należy dodatkowo ułożyć ściek na całej szerokości jezdni tj. 3,20m szerokości 0,20 m, natomiast na końcu też ułożyć ściek szerokości 0,20m wzdłuż drogi powiatowej (od wjazdu do wyjazdu). INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 40cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 2. Część zamówienia nr 2 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Łuszkowo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 591 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI: • długość jezdni 100,00 mb, • szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 m • ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30 • spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1% • Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej wjazdu z drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej – na początku trasy • Konstrukcja drogi i wjazdów: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm, - obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm, - ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji. • Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 3. Część zamówienia nr 3 – Przebudowa – utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Krzywiń – ul. Polna Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 369 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI: • długość jezdni 285,00 mb, • szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 m • ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30 • spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1% • Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni utwardzonej - bitumicznej– na początku trasy • Konstrukcja drogi i wjazdów: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm, - obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm, - ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji. • Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 4. Część zamówienia nr 4 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgliniec Zamówienie polega na przebudowie dwóch odcinków drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o Nr 25 i 98 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI: Ruch na drodze przyjęto dla ruchu kategorii KR1 (droga lokalna, gminna) z obciążeniem samochodami ciężarowymi oraz sprzętem rolniczym. Dopuszczalne obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś. Liczba jezdni - 1, szerokość jezdni - 4,00 m (2 pasy po 2,00 m). Skrajnia pionowa nad drogą gminną - 4,50 m. Spadek poprzeczny jezdni 2% (daszkowy), dla zjazdów -zmienny, chodnika jednostronny 2%. Konstrukcja jezdni drogi: • łączna długość drogi do wykonania 325,23 mb • kostka betonowa brukowa grubości 8cm (szara) • warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm • warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63,0 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm • warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm (prostokątne) ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika: • kostka betonowa brukowa grubości 6 cm (kolorowa) • podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5 cm • podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm • warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Konstrukcja zjazdów na posesje: • kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cm • podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cm • podbudowa z kruszywa łamanego 0+3 l ,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm • podbudowa z kruszywa łamanego 31,5+63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm • warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. Jako obramowanie nawierzchni zjazdu na posesje projektuje się oporniki betonowe 12x25 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, oporniki betonowe 12x25 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10. Konstrukcja połączenia, drogi gminnej i drogi powiatowej oraz zakończenia jezdni (odcinek „2”) • opornik betonowy 12x25 cm • podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cm • ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 cm • warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Odwodnienie - odprowadzenie wody poprzez spadki poprzeczne nawierzchni do krawędzi jezdni i odprowadzenie jej na teren przyległy (tereny zieleni). Spadek poprzeczny nawierzchni dwustronny (daszkowy) 2% i jednostronny 2% oraz zmienny (zjazdy). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 4 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ Kod CPV: 45233140-2 – Roboty drogowe 45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne Dla wszystkich części zamówienia Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Okresu gwarancji/rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: 1. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm., dalej: Kodeks pracy), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 3. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas należy załączyć projekt umowy konsorcjum lub list intencyjny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach