Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Kołczygłowy w miejscowościach Podgórze, Radusz, Górki i Barkocin oraz utwardzenie placu w Kołczygłowach przy ul. Kwiatowej

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77140 Kołczygłowy, ul. Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    ul. Słupska 56
    77140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, , fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Gminie Kołczygłowy w miejscowościach Podgórze, Radusz, Górki i Barkocin oraz utwardzenie placu w Kołczygłowach przy ul. Kwiatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Gminie Kołczygłowy w miejscowościach Podgórze, Radusz, Górki, Barkocin oraz utwardzenie terenu wraz z wykonaniem 2 altan przy ul. Kwiatowej w miejscowości Kołczygłowy CPV 45 00 00 00-7 Roboty budowlane CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg CPV 45 23 32 00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 45 11 27 20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Część I – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podgórze – zadanie polega na polepszeniu stanu nawierzchni istniejącej drogi gminnej (dz. nr 213, nr 396/7, nr 306 obręb Podgórze) poprzez wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych typu Jumbo. Długość remontowanej drogi w msc. Podgórze wynosi 195,75 mb. UWAGA: Płyty jombo w ilości 760 szt po stronie Inwestora, natomiast transport tych płyt z miejsca składowania tj. plac w Kołczygłowach przy ul. Słupskiej 56 na miejsce budowy oraz płyty w ilości 4 szt. i pozostałe materiały wraz z robocizną po stronie Wykonawcy. 2) Część II – Przebudowa dróg gminnych położonych w msc. Radusz, Górki i Barkocin - polegający na polepszeniu stanu nawierzchni istniejących dróg poprzez wykonanie: a) Przebudowa drogi gminnej w msc. Radusz z kostki betonowej wibroprasowanej szarej o grubości 8 cm wraz z utwardzeniem terenu o długości 76,50 mb. UWAGA: Kostka betonowa wibroprasowana po stronie Inwestora, natomiast transport kostki z miejsca składowania tj. plac w Kołczygłowach przy ul. Słupskiej 56 na miejsce budowy oraz pozostałe materiały wraz z robocizną po stronie Wykonawcy. b) Przebudowa drogi gminnej w msc. Górki z kostki betonowej wibroprasowanej szarej o grubości 8 cm o długości 99,0 mb. UWAGA: Kostka betonowa wibroprasowana w ilości 259,20 m2 po stronie Inwestora, natomiast kostka betonowa w ilości 65,52 m2 oraz transport kostki z miejsca składowania tj. plac w Kołczygłowach przy ul. Słupskiej 56 na miejsce budowy oraz pozostałe materiały wraz z robocizną po stronie Wykonawcy. c) Przebudowa drogi gminnej w msc. Barkocin z kostki betonowej wibroprasowanej szarej o grubości 8 cm o długości 91,70 mb. UWAGA: Kostka betonowa wibroprasowana w ilości 316,0 m2 po stronie Inwestora, natomiast kostka betonowa w ilości 169,0 m2 oraz transport kostki z miejsca składowania tj. plac w Kołczygłowach przy ul. Słupskiej 56 na miejsce budowy oraz pozostałe materiały wraz z robocizną po stronie Wykonawcy. 3) Część III - Utwardzenie terenu przy ul. Kwiatowej w msc. Kołczygłowy – zadanie polega na utwardzeniu terenu o powierzchni 612,0 m2 z kostki betonowej wibroprasowanej szarej o grubości 8 cm wraz z budową dwóch altan o wymiarach 3,0x2,0 m oraz nasadzeniami zieleni. UWAGA: Kostka betonowa wibroprasowana po stronie Inwestora, natomiast transport kostki z miejsca składowania tj. plac w Kołczygłowach przy ul. Słupskiej 56 na miejsce budowy oraz pozostałe materiały wraz z robocizną po stronie Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 2a, 2b (1-3), 2c Szkic sytuacyjny Załącznik Nr 3a, 3b (1-3), 3c Przedmiar robót 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. W przypadku nazw własnych zawartych w dokumentacji projektowej, działając na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych lub lepszego należy udokumentować na czym polegają właściwości i parametry urządzeń równoważnych lub lepszych w odniesieniu do urządzeń opisanych przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne, ponieważ zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:  wykonywanie prac związanych z realizacją robót tj. prace ziemne – 2 osoby; 2. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a:  dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, 3. Zamawiający ma prawo zlecić odpowiednim służbom kontrolę w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności wskazanych w pkt 6 ppkt 2. 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a:  Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 6 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć odpowiednio dokumenty potwierdzające to uprawnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach