Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2010 r.

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg gminnych : - droga Bogucin - 119 m; - droga Kulin - 350 m; - droga Nasiegniewo - 325 m -droga Uniechowo - Krepiny - 300 m. - droga w Cypriance - 340 m Przebudowa tych dróg będzie polegała na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy i na niektórych odcinkach wykonaniu nowej podbudowy, - wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową i grysem bazaltowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wadium w kwocie - 8000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach