Gmina Ryńsk ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6877500 , fax. 56 4502702
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryńsk
ul. Mickiewicza 21
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6877500, fax. 56 4502702
REGON: 87111882700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rynsk.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w Czystochlebiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Czystochlebiu tj. przebudowa drogi gminnej nr 070273C na działce ewidencyjnej nr 145, o długości ok. 0,18 km oraz przebudowa drogi gminnej nr 070274C na działce ewidencyjnej nr 40, o długości 0,4 km. Przebudowa dróg będzie realizowana w ramach zadania Rewitalizacja sołectwa Czystochleb –„Przebudowa świetlicy w Czystochlebiu wraz z przebudową dróg do świetlicy”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 Przebudowa drogi gminnej nr 070273C 2) Część 2 Przebudowa drogi gminnej nr 070274C . 3. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części na które podzielono zamówienie zawarty został w pozycji V specyfikacji „Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych”. 4. W przypadku określenia w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 5. Wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone przez zamawiającego podczas realizacji zamówienia wskazany został w opisie Części 1 Przebudowa drogi gminnej nr 070273C i Części 2 Przebudowa drogi gminnej nr 070274C – pozycja V specyfikacji. 6. Projekt ubiega się o współfinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a. ustawy, który stanowi że zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz). Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcę w/w oświadczenia jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie zobowiązania na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji; 2) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Dodano: 2024-05-10 - „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wybiegu dla psów przy ul. Kormoranów 84 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-05-02 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących „budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku na CPR wraz z budową zewnętrznego agregatu prądotwórczego oraz wentylacyjnych, zewnętrznych instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych, ul. Szubińska 4 w Bydgoszczy – etap II
Dodano: 2024-04-29 - Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy – Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii – Z nr 2
Dodano: 2024-04-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Dodano: 2024-04-26 - Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25