Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: ulicy Podmiejskiej oraz ulic T. Kobusiewicza, Głównej i Dolnej w Mieście Zduńska Wola

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: ulicy Podmiejskiej oraz ulic T. Kobusiewicza, Głównej i Dolnej w Mieście Zduńska Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1. część I: przebudowa ulicy Podmiejskiej wraz z rozbudową skrzyżowania ulic Kobusiewicza, Jagiełły, Podmiejskiej, Granicznej i Torfowej na skrzyżowanie typu rondo w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych: ulicy Podmiejskiej oraz ulic T. Kobusiewicza, Głównej i Dolnej w Mieście Zduńska Wola” w zakresie: 1) rozbudowy skrzyżowania ulic Kobusiewicza, Jagiełły, Podmiejskiej, Granicznej i Torfowej na skrzyżowanie typu rondo: a) wykonanie wyspy środkowej wyniesionej ponad przyległy teren, z wybrukowaniem krawędzi od strony pierścienia najazdowego; b) wykonanie chodników łączących się z istniejącymi ciągami pieszymi; c) wykonanie pierścienia najazdowego; d) wykonanie wyspy środkowej wyniesionej ponad przyległy teren, z wybrukowaniem krawędzi od strony pierścienia najazdowego; e) wykonanie wysepki kierunkowej; f) wykonanie zjazdów gospodarczych; g) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej rurami osłonowymi w obrębie kolizji z projektowanym układem drogowym; h) budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia oraz przebudowy sieci wodociągowej; i) przebudowa linii napowietrznej nn; j) budowa oświetlenia na rondzie; k) przebudowa sieci gazowej; l) oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe; m) Nie należy wyceniać przełączenia wodociągu PVC dn110 do posesji Podmiejska 24 –przełączenie wykonane 2) przebudowy ulicy Podmiejskiej: a) wykonanie jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej oraz zjazdów do posesji; b) likwidacja istniejącej napowietrznej sieci telekomunikacyjnej; c) wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami oraz studni rewizyjnej; d) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej (4 szt.); e) wykonanie przyłącza wodociągowego (1 szt.); f) przebudowa hydrantów nadziemnych p.poż. na hydranty podziemne; g) montaż 3 nowych słupów oświetleniowych z oprawami LED oraz wymiana 4 istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED; h) wycinka 2 szt. drzew oraz 1 krzewu -W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wycinki kolidujących drzew zgodnie z dokumentacją, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego. -Wycinka drzew będzie nadzorowana przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed przystąpieniem do wycinki, Wykonawca w obecności biegłego dokona przeglądu drzew w zakresie gniazdowania ptaków. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki, po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. Powstałe w trakcie wycinki odpady organiczne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.; i) oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 4) Podstawa wykonania robót: a) Decyzja nr 2/2014 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 13 czerwca 2014r. b) Zgłoszenie nr AB.6743.1.411.2017 z dnia 26 lipca 2017r. c) Decyzja na wycinkę drzew SR.6120.30.2017 z dnia 18 sierpnia 2017r. oraz decyzja IT.OŚ.6131.52.2017.MS z dnia 16 sierpnia 2017r. d) Dokumentacja projektowa. e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. f) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 6) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 8) Zamawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 9) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 10) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 11) Wszelkie użyte w tekście nazwy własne nie oznaczają konieczności zastosowania konkretnego produktu, a jedynie stanowią odniesienie do minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości, parametrów technicznych bądź standardu estetycznego i mogą zostać zastąpione przez dowolny produkt lub materiał o cechach odpowiadających lub przewyższających przywołany przykład. 12) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków:  przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe,  materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,  wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów,  przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu potwierdzenia wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacji geodezyjnej nie później niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru. 13) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: a) - roboty rozbiórkowe, b) - roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 14) Gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 15) Wskazane przez Zamawiającego materiały z rozbiórki w dobrym stanie technicznym, nadające się do ponownego wbudowania należy zeskładować na paletach, protokolarnie przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane (odległość odwozu do 5 km). 2. część II: przebudowa ulicy Kobusiewicza 1) W ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych: ulicy Podmiejskiej oraz ulic T. Kobusiewicza, Głównej i Dolnej w Mieście Zduńska Wola” w zakresie: a) przebudowy ciągów pieszych, pieszo –rowerowych, utwardzeń terenów, zjazdów do posesji, terenów zielonych; b) wycinki 11szt. drzew oraz krzewów (dwie powierzchnie) -W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wycinki kolidujących drzew zgodnie z dokumentacją, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego. -Wycinka drzew będzie nadzorowana przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed przystąpieniem do wycinki, Wykonawca w obecności biegłego dokona przeglądu drzew w zakresie gniazdowania ptaków. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki, po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. Powstałe w trakcie wycinki odpady organiczne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.; c) wykonania wyniesionego przejścia dla pieszych; d) wykonania zieleńcy; e) wymiany opaski jezdni z płyt betonowych; f) likwidacji i budowy wpustu deszczowego; g) oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; h) Zamawiający zastrzega, że utwardzenie powierzchni ok. 30m2 przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji winno być wykonane w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lecz nie później niż do 29.06.2018r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3) Podstawa wykonania robót: a) Zgłoszenie nr AB.6743.1.397.2017 z dnia 18 lipca 2017r. b) Decyzja na wycinkę drzew SR.6120.30.2017 z dnia 18 sierpnia 2017r. oraz decyzja IT.OŚ.6131.52.2017.MS z dnia 16 sierpnia 2017r. c) Dokumentacja projektowa. d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. e) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6) Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 7) Zamawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 8) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 9) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 10) Wszelkie użyte w tekście nazwy własne nie oznaczają konieczności zastosowania konkretnego produktu, a jedynie stanowią odniesienie do minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości, parametrów technicznych bądź standardu estetycznego i mogą zostać zastąpione przez dowolny produkt lub materiał o cechach odpowiadających lub przewyższających przywołany przykład. 11) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: – przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, – materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, – przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu potwierdzenia wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacji geodezyjnej nie później niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru. 12) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: a) - roboty rozbiórkowe, b) - roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 13) Gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 14) Wskazane przez Zamawiającego materiały z rozbiórki w dobrym stanie technicznym, nadające się do ponownego wbudowania należy zeskładować na paletach, protokolarnie przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane (odległość odwozu do 5 km). 3. część III: przebudowa ulicy Dolnej i Głównej 1) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych: ulicy Podmiejskiej oraz ulic T. Kobusiewicza, Głównej i Dolnej w Mieście Zduńska Wola” w zakresie: a) przebudowy istniejących chodników obustronnych na ul. Dolnej oraz chodnika jednostronnego na ul. Głównej oraz przebudowy istniejących zjazdów; b) wymiany zniszczonego prawostronnego krawężnika na ul. Dolnej na odcinku od km 0+003,00 do km 0+340,00; c) wykonania wyniesionego przejścia dla pieszych; d) wykonania opaski jezdni z płyt betonowych; e) wykonania zieleńcy; f) wymiany istniejących słupów telekomunikacyjnych na nowe słupy żelbetowe; g) usunięcia 11 szt. drzew -W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wycinki kolidujących drzew zgodnie z dokumentacją, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego. -Wycinka drzew będzie nadzorowana przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed przystąpieniem do wycinki, Wykonawca w obecności biegłego dokona przeglądu drzew w zakresie gniazdowania ptaków. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki, po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. Powstałe w trakcie wycinki odpady organiczne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.; h) oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3) Podstawa wykonania robót: a) Zgłoszenie AB.6743.1.412.2017 z dnia 26 lipca 2017r. b) Decyzja na wycinkę drzew SR.6120.30.2017 z dnia 18 sierpnia 2017r. oraz decyzja IT.OŚ.6131.52.2017.MS z dnia 16 sierpnia 2017r. c) Dokumentacja projektowa. d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. e) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6) Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 7) Zamawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 8) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 9) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 10) Wszelkie użyte w tekście nazwy własne nie oznaczają konieczności zastosowania konkretnego produktu, a jedynie stanowią odniesienie do minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości, parametrów technicznych bądź standardu estetycznego i mogą zostać zastąpione przez dowolny produkt lub materiał o cechach odpowiadających lub przewyższających przywołany przykład. 11) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: – przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, – materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, – przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu potwierdzenia wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacji geodezyjnej nie później niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru. 12) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: a) - roboty rozbiórkowe, b) - roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 13) Gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 14) Wskazane przez Zamawiającego materiały z rozbiórki w dobrym stanie technicznym, nadające się do ponownego wbudowania należy zeskładować na paletach, protokolarnie przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane (odległość odwozu do 5 km). 4. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert z czego: w części 1 – 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych), w części 2 – 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), w części 3 – 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach