Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych ul. Irlandzkiej i części ul. Francuskiej w SAG Olszowa” Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w oparciu o dokumentację projektową tj. roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, brukarskie, bitumiczne wykonanie poboczy, oznakowania oraz roboty wykończeniowe, w szczególności: Przebudowę dróg tj. od ul. Irlandzkiej, która rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Europejską – km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Francuską - km 1+540, natomiast odcinek ul. Francuskiej objęty przebudową rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Irlandzka – km 1+540 a kończy na końcu działki nr 142/7 (początek drogi serwisowej autostrady A-4) - km 1+741,50 zgodnie z planem sytuacyjnym. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, kablowe i napowietrzne linie energetyczne, sieć gazowa i sieć kanalizacji sanitarnej. Na obu ulicach projektowana została jezdnia z betonu asfaltowego o szerokość jezdni 6,0m, za wyjątkiem odcinka ul. Irlandzkiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Europejską) do km 0+430 (wykonywana droga łącząca z rondem na drodze wojewódzkiej nr 426), gdzie jezdnia poszerzona będzie do 7,0m. Przewidziano wykonanie nawierzchni jezdni na poszerzeniach przyjmując ruch kategorii KR 5 ze względu na duży ruch pojazdów ciężarowych. Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniach w układzie warstw jak niżej:  warstwa ścieralna z gr. 5cm z asfaltobetonu AC11S,  warstwa wiążąca gr. 8cm z asfaltobetonu AC16W,  geokrata polipropylenowa ze sztywnymi węzłami,  podbudowa zasadnicza gr. 11cm z asfaltobetonu AC22P,  podbudowa pomocnicza gr. 20cm z betonu cementowego C8/10,  stabilizacja podłoża cementem gr. 15cm. Na całej długości projektowanych dróg gminnych istniejącą warstwę ścieralną z asfaltobetonu należy sfrezować (średnia grubość 4cm). W celu podniesienia kategorii ruchu z KR3 na KR5 przyjęto wzmocnienie nawierzchni jezdni wykonując następujące warstwy:  warstwa ścieralna z gr. 5cm z asfaltobetonu AC11S,  warstwa wiążąca gr. 8cm z asfaltobetonu AC16W,  geokrata polipropylenowa ze sztywnymi węzłami,  istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Na całej długości dróg, w celu zapobieżenia załamaniom krawędzi jezdni, zaprojektowano ograniczenie krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym oporowym 12x25cm, ustawianym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Szczegółowy zakres robót do wykonania dla przedmiotowej inwestycji zawiera dokumentacja techniczna. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: - długość dróg gminnych - 1741,50 m - powierzchnia jezdni bitumicznej - 11557,50m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej - 131,88m2 - powierzchnia poboczy utwardzonych destruktem bitumicznym - 2589,75m2 - powierzchnia poboczy ziemnych - 2590,00m2 Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy, itp.) Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25.000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy i 0/100 zł) zgodnie z pkt.11 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które składają się na ofertę: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty , w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 8. Dowód wniesienia wadium - w przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie –należy dołączyć do oferty w oryginale, dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej tj. dowód wpłaty – należy dołączyć do oferty Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku przedstawiającym zbiorcze zestawienie ofert, na swojej stronie internetowej: http://bip.ujazd.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach