Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2017-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20
    33350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 53078400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 2.1. Określenie przedmiotu zamówienia Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój 2.2.1.Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze Roboty rozbiórkowe Roboty ziemne Odwodnienie Przebudowa drogi-wymiana pełnej konstrukcji jezdni Budowa chodnika, opaski (bezpiecznika) Zatoki postojowe Skrzyżowanie wyniesione Mur zabezpieczający nasyp drogowy Zjazdy-regulacja Roboty wykończeniowe Przebudowa oświetlenia ulicznego wc.ulicy K. Wielkiego 2.2.2.branża wod-kan Zakres robót obejmuje: Przebudowę sieci wodociągowej, przebudowę przyłączy wodciągowych, przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, przebudowę przyłączy kanalizacji sanitarnej – 2.2.3.branża teletechniczna Zakres robót obejmuje: Przebudowę i zabezpieczenia teletechnicznej linii kablowej kolidującej z projektem przebudowy dróg gminnych 2.2.4.branża elektryczna Zakres robót obejmuje: budowę wydzielonego oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie kabli ziemnych rurami osłonowymi 2.2.5. Projekt Stałej Organizacji Ruchu po ich przebudowie 2.2.6. Wykonawca zobligowany jest do przygotowania dwóch harmonogramów robót, stanowiących Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego i Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego 2.3 Zakres robót należy wykonać w oparciu o załączony Projekt opracowanym przez F.U.H. „RENOWA” Krzysztof Waniczek , ul. Słoneczna 9, 34-440 Kluszkowce. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje prace na ul.Źródlanej - w całości oraz Remont schodów terenowych na ul.3-go Maja w Piwnicznej-Zdroju. 2.3.1 Inwestycja jest realizowana na podstawie zgłoszenia o zamiarze wykonywania robót budowlanych 2.4.Materiały po rozbiórkowe złożone w paletach należy złożyć na bazie Miejskiego Zakłady Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju ul. Krakowska 26. Wykonawca powinien posiadać potwierdzenie odbioru złożonego materiału. 2.5 Montaż projektowanych urządzeń i elementów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych elementów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie urządzenia, materiały i elementy muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 2.5.1. Na planowany zakup urządzeń/materiałów należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego. 2.6. Wykonawca przy wycenie robot powinien uwzględnić koszt zapewnienia płynności ruchu tak aby w sposób minimalny ograniczyć utrudnienia w ruchu oraz koszt właściwego oznakowania prowadzonych prac. Rozwiązanie komunikacyjne w obrębie inwestycji zostanie zapewnione przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym z zarządcą drogi oraz z organem zarządzającym ruchem „Projektem tymczasowej organizacji ruchu”. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ruchu samochodowego oraz pieszego w trakcie realizacji robot budowlanych jak również do każdorazowego informowania w formie pisemnej mieszkańców, podmioty gospodarcze oraz inne jednostki o planowanych wyłączeniach z ruchu poszczególnych ulic. 2.7. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 2.8. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 2.9.Wszystkie oferowane materiały muszą być , wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy 2. 11 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2014r poz. 1502 z poż.zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.12 Przedmiot zamówienia likwiduje bariery architektoniczne. 2.13. kod CPV 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45000000-7 Roboty budowlane 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach