Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych nr 676149 P i nr 676150 P stanowiących ciąg komunikacyjny w miejscowości Czempisz – Pieczyska – Zagórna – Ostrów Kaliski do granicy powiatu ostrzeszowskiego w miejscowości Głuszyna”

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-874 Brzeziny, ul. 1000-lecia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 698 004 , fax. 627 698 062
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. 1000-lecia 8
    62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 698 004, fax. 627 698 062
    REGON: 25085556400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych nr 676149 P i nr 676150 P stanowiących ciąg komunikacyjny w miejscowości Czempisz – Pieczyska – Zagórna – Ostrów Kaliski do granicy powiatu ostrzeszowskiego w miejscowości Głuszyna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych nr 676149P i nr 676150P stanowiących ciąg komunikacyjny w miejscowości Czempisz – Pieczyska – Zagórna – Ostrów Kaliski do granicy powiatu ostrzeszowskiego w miejscowości Głuszyna. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - regulacja pionowa urządzeń - roboty ziemne - remont przepustów drogowych - studzienki ściekowe - wymiana nawierzchni jezdni, poszerzenia - poszerzenia jezdni przy skrzyżowaniach – przebudowa skrzyżowań - jezdnia o nawierzchni asfaltowej - zatoki autobusowe - perony autobusowe - zjazdy - krawężniki i obrzeża - ściek przykrawężnikowy - ścieżka rowerowa - chodniki - roboty wykończeniowe - oznakowanie pionowe, poziome, podświetlenie przejść dla pieszych - bariery ochronne - inwentaryzacja powykonawcza Parametry projektowe: - klasa drogi: L (Lokalna) - dostępność: nieograniczona - Kategoria ruchu: KR2 - prędkość projektowa – 40 km/h - pochylenie podłużne chodnika: mniejsze niż 6,0% - pochylenie podłużne ścieżki rowerowej: max 5,0% - szerokość jezdni: 5,5 m - szerokość chodników: 2,0 m spadek 2% - szerokość ścieżki rowerowej: 1,5 m - szerokość pobioczy: 2x0,75 m - wysokość wynesienia chodnika ponad krawędź jezdni: 12 cm - powierzchnia nawierzchni asfaltowej: 53125 m2 - powierzchnia chodnika: 311 m2 - powierzchnia ścieżki rowerowej: 4944 m2 - powierzchnia poboczy: 12668,75 m2 Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych grubość warstwy ścieralnej 4 cm - nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych (warstwa wyrównawcza) gr. 3 cm Poszerzenia oraz przebudowa drogi: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego 10 cm - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 20 cm - nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych grubość warstwy wiążącej 4 cm Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata – maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Jeżeli na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli na placu budowy czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: a. wypełniony i podpisany „Formularz oferty” – załącznik nr 1 (składane w oryginale), b. wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 (składane w oryginale) -Wykonawca wypełnia załącznik w formacie EXCEL lub WORD), c. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) – załącznik nr 3a i 3b (składane w oryginale), d. dokument, o którym mowa w pkt. XIV.I.2 SIWZ – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeśli dotyczy), e. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach