Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 328 010 , fax. 166 321 191
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
ul. Rynek 26
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 166 328 010, fax. 166 321 191
REGON: 65090069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa dróg gminnych Nr 104954R ul. Parkowej, Nr 104956R ul. Monte Cassino, Nr 104954R ul. Mały Łążek w Lubaczowie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową oraz niezbędną infrastrukturą w tym gazociągów - dróg gminnych Nr 104954R ul. Parkowej, Nr 104956R ul. Monte Cassino, Nr 104954R ul. Mały Łążek w Lubaczowie w Lubaczowie. 2) Dokumentacja przebudowy dróg powinna obejmować także przebudowę całej sieci gazowej zlokalizowanej w pasie drogowym. Dokumentacja powinna zostać uzgodniona i zatwierdzona przez Zakład Gazowniczy. Wykonawca winien uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie , zezwolenia i pozwolenia, w tym pisemne zgody od właścicieli nieruchomości,, na nieodpłatne posadowienie Gazociągu. Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z przebudową/budową odcinków sieci gazowej, oznaczonej numerami: gazociąg 7-8-9-15-16 (150m) oraz gazociąg 9-10-11-12-13-14 (45m) zostanie wykonany przez zakład gazowniczy. Pozostały zakres przebudowy gazociągów, zostanie wykonany przez Wykonawcę na koszt Zamawiającego w cenie ryczałtowej określonej w złożonej ofercie w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. 3) Przewidywana konstrukcja jezdni: Z uwagi na obecność w podłożu gruntów słabonośnych, w projektowanej konstrukcji nawierzchni należy zrezygnować z warstw stabilizowanych mechanicznie na rzecz warstwy stabilizowanej hydraulicznie i chemicznie. Zastosowanie tradycyjnej metody układania warstw np. kruszywa zagęszczanego walcami wibracyjnymi mogłoby doprowadzić do naruszenia struktury podłoża i do utraty jego nośności. Proponowana konstrukcja nawierzchni jezdni przedstawia się następująco: - 8 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa - 50 cm warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, Rm>5,0 MPa (z betoniarni) o wytrzymałości Rm=5MPa wg PN-S-96012 - warstwa separacyjna co najmniej z geowłókniny TS-30 4) Orientacyjne miary zakresu przedmiotowego: - powierzchnia dróg: 1713 m2 - powierzchnia chodnika: 377m2 - długość krawężników: 850m - obrzeża betonowe: 247m - kanalizacja deszczowa fi400: 208m (przebudowa) - kanalizacja deszczowa fi250: 142m (przebudowa 32m, budowa 110m ) - zjazdy indywidualne: 34 szt. - przełożenie sieci wodociągowej zlokalizowanej w drodze gminnej Nr 104956R ul. Monte Cassino: 113 mb w fi100 - przykanaliki i kratki ściekowe – w ilości wynikającej z opracowanej dokumentacji (stosować należy studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu) B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, do wysokości 50% wartości robót budowlanych przewidzianych zamówieniu podstawowym. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 106565R
Dodano: 2024-03-22 - Budowa odcinków dróg gminnych: ul. Mickiewicza, ul. Matejki, ul. Kopernika, Pl. 11 Listopada o łącznej długości 425 m w miejscowości Nowa Sarzyna
Dodano: 2024-03-15 - Remont drogi gminnej nr 106573R w km 0+370 - 0+723 w Dobrkowie i Gołęczynie
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa drogi - przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1404R z drogą gminną Nr 108608R w miejscowości Siedliska
Dodano: 2023-12-07 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid.2329/1, 2333, 2334, 2432/1, 2335/1, 2337/1, 2339 w miejscowości Szkodna (boczna Brzeziny)
Dodano: 2023-10-30 - Przebudowa drogi gminnej - boczna ul. Dąbrowskiego w Łańcucie
Dodano: 2023-10-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1593 R Rozbórz – Mirocin – Ożańsk w miejscowości Rozbórz i Mirocin
Dodano: 2023-10-25 - Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Tuszyma - II postępowanie
Dodano: 2023-10-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 106557R w km 3+432 - 3+903 w miejscowości Lipiny – budowa chodnika
Dodano: 2023-10-24 - Przebudowa drogi gminnej - boczna ul. Dąbrowskiego w Łańcucie
Dodano: 2023-10-05