Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E – Etap I przebudowa drogi nr 104467E

Gmina Świnice Warckie ogłasza przetarg

  • Adres: 99140 Świnice Warckie, ul. Szkolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 881 021 , fax. 632 881 174
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnice Warckie
    ul. Szkolna 1
    99140 Świnice Warckie, woj. łódzkie
    tel. 632 881 021, fax. 632 881 174
    REGON: 31101953300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E – Etap I przebudowa drogi nr 104467E
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E – Etap I przebudowa drogi nr 104467E. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Świnice Warckie, powiat Łęczyca, województwo Łódzkie. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: Długość odcinka – 1,455 km 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie pomiar pomiar 1.000 RAZEM 1.000 1.2 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 1.455 RAZEM 1.455 1.3 Mechaniczne frezowanie pni drzew szt 1.000 RAZEM 1.000 1.4 Mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości m2 30.000 RAZEM 30.000 2 ROBOTY ZIEMNE I ROZBIÓRKOWE 2.1 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. m2 I-IV głębokości 10 cm m2 6469.000 RAZEM 6469.000 2.2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3 NAWIERZCHNIA DROGI GMINNEJ 3.1 Zakup i montaż rury osłonowej Arot na kablu telekomunikacyjnym (rura grubościenna 120 mm) m 6.500 RAZEM 6.500 3.2 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3.3 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w m2 ilości 0,3 kg/m2) m2 6469.000 RAZEM 6469.000 Lp. Opis i wyliczenia j.m. Poszcz Razem 3.4 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.5 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.6 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości 0,3 kg/m2) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.7 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna) m2 5274.000 RAZEM 5274.000 3.8 Skropienie krawędzi emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) 2930*0.15 m2 439.500 RAZEM 439.500 3.9 Pobocza z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 15 cm m2 2197.000 RAZEM 2197.000 4 ZAJZDY INDYWIDUALNE DO POSESJI 4.1 Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm m2 153.000 RAZEM 153.000 4.2 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, warstwa gr.15 cm m2 135.800 RAZEM 135.800 4.3 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 118.500 RAZEM 118.500 4.4 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 118.500 RAZEM 118.500 4.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.6 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 97.000 RAZEM 97.000 4.7 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.8 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszeczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) m2 84.000 RAZEM 84.000 5 ZJAZDY INDYWIDUALNE DO PÓL 5.1 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 m2 560.000 RAZEM 560.000 6 OBIEKTY INŻYNIERSKIE 6.1 Remont istniejącego przepustu fi 600. Ścianki czołowe proste wylewane na mokro z bet. C30/37. Zbrojone. Objętość betonu w ściance 2 m3. Grubość ścianki 30 cm. Ścianki gór ą i dołem ściągnięte siatkami stalowymi o średnicy drutu 3 mm. Drut ocynkowany. Ława z kruszywa łamanego gr. 30 cm. Elementy przelotowe przepustu z PEHD. Zasypka przepustu z pospółki 0/32 mm. m 11.000 RAZEM 11.000 6.2 Oczyszczenie rowów na dopływie i odpływie przepustó w po 50 m. Wyprofilowanie skarp. m 100.000 RAZEM 100.000 6.3 Montaż bariery stalowej przekładkowej na dojazdach do obiektów in żynierskich. m 56.000 RAZEM 56.000 6.4 Umocnienie skarp na wlotach do obiektów in żynierskich. Umocnienia wykonać na długości 5 m. Umocnienie wykonać z zabruku na betonie C12/15. m2 48.000 RAZEM 48.000 7 ORGANIZACJA RUCHU 7.1 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 8.000 RAZEM 8.000 7.2 Zakup i przymocowanie tablic znaków drogowych zakaz u, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 szt. 11.000 RAZEM 11.000 8 ROBOTY ODTWORZENIOWE 8.1 Odtworzenie punktów stałej osnowy geodezyjnej szt 2.000 RAZEM 2.000 8.2 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i zaworów szt. 2.000 RAZEM 2.000 8.3 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza km 1.455 RAZEM 1.455 Szczegółowy zakres prac oraz warunki ich realizacji precyzują Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, oraz wzór umowy. Klauzula zatrudnienia 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. *Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty z zakresu wykonania nawierzchni drogi, b) roboty z zakresu wykonania poboczy i rowów, c) roboty ziemne, d) obsługa sprzętu drogowego, e) roboty wykonywane przez robotników budowlanych, wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 5.000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3., Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 1. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 2. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 3. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5 5. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie O/ Świnice Warckie Nr 16 8543 0000 2004 4000 0143 0004 2) Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium z dopiskiem: wadium na: Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E – Etap I przebudowa drogi nr 104467E 3) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 08.03.2017 r. do godz.10:00. 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oryginale w sekretariacie Zamawiającego, do dnia 08.03.2017 r. do godz. 10:00 lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 5) Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium (kopia przelewu bankowego, dokumentu gwarancji lub poręczenia, itp.). 6) W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinno ono zabezpieczać wspólnie składaną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach