Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 102651L od km 1+420 do km 2+156 oraz nr 102345L od km 0+624,00 do km 1+410,00 w miejscowości Kierzków

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 71158250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://stanin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 102651L od km 1+420 do km 2+156 oraz nr 102345L od km 0+624,00 do km 1+410,00 w miejscowości Kierzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych nr 102651L od km 1+420 do km 2+156 oraz nr 102345L od km 0+624,00 do km 1+410,00 w miejscowości Kierzków”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 102651L od km 1+420 do km 2+156 w miejscowości Kierzków. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1.Roboty przygotowawcze 2.Roboty ziemne 3.Podbudowa na poszerzeniach 4.Roboty nawierzchniowe 5.Roboty wykończeniowe 6.Oznakowanie pionowe i poziome Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej nr 102651L w miejscowości Kierzków od km 1+420,00 do km 2+156,00. W zakres zadania wchodzą roboty pomiarowe – wyznaczenie trasy drogi, roboty ziemne pod poszerzenie drogi obustronnie po 0,7 m o konstrukcji: warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm. Następnie należy uzupełnić istniejącą podbudowę tłuczniową kruszywem łamanym 0/31,5 mm o grubości 10 cm. Następnie należy wykonać skropienie istniejącej podbudowy tłuczniowej oraz podbudowy na poszerzeniu emulsją asfaltową i wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm i szerokości 5,2 m oraz wykonanie kolejnego międzywarstwowego skropienia emulsją asfaltową i wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego grubości 4 cm i szerokości 5,0 m. Po wykonaniu nawierzchni drogi należy wykonać pobocza obustronne szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości 10 cm oraz wyprofilowanie skarpy. Ostatnim etapem jest ustawienie oznakowania pionowego na przebudowywanej drodze zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu. Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 102345L w miejscowości Kierzków od km 0+624,00 do km 1+410,00. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne 2.Podbudowa 3.Roboty nawierzchniowe 4.Roboty wykończeniowe 5.Oznakowanie pionowe Przebudowywana droga nr 102345L jest drogą gminną klasy D. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie betonowej oraz tłuczniowej na długości 786 m i szerokości 5 m wraz z wykonaniem niezbędnych poszerzeń, pobocza obustronne z kruszywa łamanego szerokości 0,75 m wraz z profilowaniem skarpy. Ponadto planuje się wykonanie nowego oznakowania pionowego. W zakresie odwodnienia zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, system spadków podłużnych i poprzecznych na pobocze i do istniejących rowów. Parametry techniczne projektowanych dróg: •klasa techniczna drogi – D •prędkość projektowa – 40 km/h •kategoria ruchu – KR 2 •szerokość jezdni – 5 m •szerokość pobocza – 0,75 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej–załącznik nr 1 do SIWZ , oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łukowie, Oddział w Staninie, Nr konta: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – Przetarg „Przebudowa dróg gminnych nr 102651L od km 1+420 do km 2+156 oraz nr 102345L od km 0+624,00 do km 1+410,00 w miejscowości Kierzków”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b)kwotę gwarancji; c)termin ważności gwarancji w formule „od dnia …… - do dnia …….”; d)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego” w sytuacji, gdy: - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; Jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego. 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V oraz wykazania braku wskazanych w rozdziale VI podstaw do wykluczenia, wszyscy Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4 i 8 ustawy oraz , że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik 4 i 5 do SIWZ; b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakich powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym według wzoru, o którym mowa w pkt. VII.1.a SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII.1.a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich Wykonawców: d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach